נטקום תטמיע מערכת ניהול בקרת גישה פיזית לרשת התקשורת של בנק הדואר; ההיקף – מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט תיישם נטקום פתרון המבוסס על מוצר PortNox ● בשלב הראשון אמור הפרויקט לספק פתרון לכ-500 משתמשים במטה החברה ובשלב השני תבוצע הרחבה לכ-500 משתמשים נוספים ● עופר נהור, מנהל תחום תקשורת בבנק הדואר: "אנו בטוחים כי המערכת תשפר את האבטחה במערך שלנו"

נטקום, מקבוצת מלם-תים תקשורת, תבצע פרויקט לניהול בקרת הגישה הפיזית לרשת התקשורת של בנק הדואר. במסגרת הפרויקט תיישם נטקום פתרון המבוסס על מוצר PortNox. בשלב הראשון אמור הפרויקט לספק פתרון לכ-500 משתמשים במטה החברה, ובשלב השני תבוצע הרחבה לכ-500 משתמשים נוספים. היקפו הכולל של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

ניהול בקרת הגישה הפיזית נועד להפעיל מנגנוני זהות המאמתים זהות של תחנה ועל ידי כך קובעים את השתייכותה או אי השתייכותה לרשת הארגונית ומבצעים אכיפה בהתאם. השימוש במנגנוני הזיהוי אמור לאפשר ניהול נוח ופשוט של הגישה הפיזית לרשת התקשורת ולספק ממשק ידידותי המאפשר ניהול מתגים, איתור פיזי של משתמשים, הפקת דו"חות של כמות מערכות הפעלה, תחנות עבודה ושרתים בארגון.

מעבר לכך, אמור הפתרון המוטמע לספק שירותים נוספים, כגון איתור ציוד המחובר לרשת על פי ה-hostname, כתובת IP, מק, OS ומיקום פיזי. המערכת שהוטמעה בבנק הדואר עושה שימוש בפרוטוקולי ניהול מול ציוד התקשורת בארגון, לרבות SNMP (ר"תSimple  Network Management Protocol) ודוגמת אירועי קישור/ניתוק אל מול מתגי התקשורת באופן רציף.

עופר נהור, מנהל תחום תקשורת בבנק הדואר, אמר, כי "בעקבות הניסיון הטוב שלנו עם נטקום, בחרנו בהם לספק פתרון בקרת גישה פיזית לרשת התקשורת שלנו. הפתרון שנטקום יישמה עבורנו לא רק מאבטח את הגישה לרשת, דבר חשוב מאוד במוסד פיננסי דוגמת בנק הדואר, אלא גם מסייע לנו לנהל ולבצע פעולות שוטפות ולטפל בקישוריות המשתמשים לרשת התקשורת וכל זאת בצורה ידידותית ויעילה. אנו מרוצים מהמערכת ובטוחים כי תשפר את האבטחה במערך שלנו".

לדברי דניאל בכר, מנהל מכירות בנטקום, "נטקום סיימה את פיילוט ניהול בקרת הגישה הפיזית לרשת התקשורת לשביעות רצון הלקוח וכבר החלה בהטמעה. מערכת ניהול בקרת גישה פיזית מאפשרת למנהלי הרשת לקבל תמונה מלאה בנושא הגישה הפיזית לרשת התקשורת, בזמן אמת ולמטרות ביקורת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים