פרסום ראשון: כרמלה אבנר מנס טכנולוגית תמונה למנהלת ממשל זמין

ועדת האיתור שבחנה את המועמדים המליצה על אבנר, ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, היא תכנס לתפקידה כבר באפריל הקרוב ● שמה של אבנר כבר הועלה מספר פעמים כמועמדת לתפקיד מנהלת ממשל זמין, אולם מסיבות שונות החליטה לוותר עליו ● כעת, ככל הנראה בזכות השינוי לטובה בתנאי התפקיד, תתאפשר העסקתה ● בעברה מילאה שורה של תפקידים בנייס, EDS וטבע

כרמלה אבנר, מנהלת בנס טכנולוגיות, תמונה ככל הנראה למנהלת ממשל זמין באגף החשב הכללי במשרד האוצר – כך נודע לאנשים ומחשבים.

אבנר נמנתה על קבוצה של שמונה מועמדים שעלו לשלב המיונים הסופי, לאחר שנסגר המכרז האחרון לתפקיד. ועדת האיתור שבחנה את המועמדים המליצה על אבנר, ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, היא תכנס לתפקידה כבר באפריל הקרוב. היא תחליף את בועז דולב, שפרש לפני כשנה וחצי מראשות ממשל זמין. יודגש שמאז פרישתו של דולב לא היה מנהל קבוע ליחידה.

אבנר עובדת בשנה האחרונה בנס טכנולוגיות כאחראית על תחום ה-Oracle Appliacation בצוות של אריה עמית. לפני כן עבדה שנים רבות כיד ימינו של חיים שני, מנכ"ל נייס לשעבר וכיום מנכ"ל משרד האוצר. תפקידה האחרון בנייס היה מנהלת פרויקטים. לפני כן עבדה ב-EDS ובטבע.

שמה של אבנר כבר הועלה מספר פעמים כמועמדת לתפקיד מנהלת ממשל זמין. זאת ועוד, לפני יותר משנה, זמן קצר לפני שעברה לנס, היא בחנה את האפשרות להתמנות לפקיד, אולם מסיבות שונות החליטה לוותר עליו. מאז נעשו ניסיונות שונים למצוא מנהל לממשל זמין, אולם, כאמור, ללא הצלחה. כעת, ככל הנראה בזכות השינוי לטובה בתנאי התפקיד, תתאפשר העסקתה של אבנר.

במידה ותצליח אבנר בתפקידה החדש כמנהלת ממשל זמין, לא מן הנמנע ששמה יוזכר גם כמועמדת לקידום במשרד האוצר, ושילובה במשרד ה-CIO הממשלתי, אם וכאשר יוקם. כידוע, שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, מעכב את החלטתו לגבי איוש משרת המנמ"ר הממשלתי, בין היתר בעקבות מחלוקת בין מנכ"ל משרד האוצר שני לבין החשב הכללי, שוקי אורן, לגבי מעמדו של המשרד לאחר שיוקם.

לא ניתן היה לקבל את תגובתה של אבנר על למועד פרסום הידיעה.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו שמכיר את הנושא באמת

    חבל להלעיז היכן שהעובדות לא מוכרות למגיבים לאשורן... מדובר במנהלת מוכשרת שיש לה רקע וניסיון מקיפים ורלבנטיים לתפקיד זה. גם הטענות על חיים שני מופרכות לחלוטין. הוא ביצע גילוי נאות לוועדה על היכרות וקשרי העבר שלו עם ה"גברת". היכרות שאינה בגדר חוב או צורך בפיצוי או כל סיבה לא עניינית אחרת. היכרות שמביאה שיקול ענייני האם המועמדת מתאימה או לא. וזהו. נכון שחשוב לא להיות תמימים ותמיד לחשוב ולראות שאין עוולות, אבל יש מקרים בהם הכל תקין, לא? ומי שחושב אחרת, צר לי עליו. זה לא נעים לחיות אחרת!

  2. אריה

    יש יותר פרטים חסרים מעניינים מאשר מידע בכתבה הזו. מי היו המועמדים האחרים? מי היה בוועדת האיתור? מה גרם למנהלת הנבחרת לא להגיש מומעדות בפעם הקומת ומה גורם לה לבוא עכשיו? שינוי תנאי השכר? הרצון להכניס רגל בדלת כדי להיות המנמר הממשלתי הבא? האם טל הרמתי מבין שזה מה שסוגרים מעל לראש שלו? מדובר בחבורת אנשים שהגיע הזמן שיפנו את מקומם. המנכל, החשב הכללי, טל הרמתי - אנשים שהאגו מנחה אותם ולא טובת ממשל זמין

  3. אחד עם זכרון

    מריח כל כך מסריח. הגברת ידועה כמתמודדת המועדפת על מנכל משרד האוצר, על רקע עבודתם המשותפת בנייס. היא הועדפה על פני מתמודדים אחרים, ראויים וטובים, וזאת למרות שלהם היה היתרון של היכרות עם עבודת משרדי הממשלה, היכרות שהיוותה יתרון בתנאי המכרז בתחילת התהליך ניסוי למנות אותה אבל הנציבות הכריחה אותם לצאת למכרז פנימי ואז לחיצוני, ולאחר שנספלו כל המועמדים ע"י חיים שני יצאו למכרז חדש המשפר את תנאי ההעסקה, ופתאום הגברת מתמודדת וזוכה. מן הראוי היה שמר שני היה פוסל את עצמו מלהיות חלק מהוועדה הבוחרת את המועמד, והיה נשאר בגדר ממליץ בלבד. כנראה שלא צריך להיות במערכת הציבורית המון שנים כדי להדבק בריח השחיתות

אירועים קרובים