סלקום הגישה הצעה לרכישת נטוויז'ן תמורת 1.5 מיליארד שקלים

על פי הצעת הרכש, סלקום תרכוש את מלוא מניות נטוויז'ן, תמחק אותה מהמסחר ותהפוך אותה לחברה בת שלה ● בסלקום אישרו את הצעת הרכש ומסרו שנטוויז'ן טרם הגיבה לה ● מניית נטוויז'ן עלתה עד לשעות הצהרים ב-8.5% לעומת שערה אתמול (א')

נטוויז'ן הודיעה הבוקר (ב') לבורסה שקיבלה הצעת רכש מסלקום לפי שווי חברה של 1.5 מיליארד שקלים, או מחיר למניה של 47.47 שקלים. על פי הצעת הרכש, סלקום תרכוש את מלוא מניות נטוויז'ן, תמחק אותה מהמסחר ותהפוך אותה לחברה בת שלה.

ההצעה של סלקום, שהינה חלק מקבוצת איי.די.בי (IDB) שבבעלות נוחי דנקנר, לא באה כהפתעה, שכן בעקבות המיזוג בין פרטנר ל-012-סמייל, גם סלקום וגם נטוויז'ן פועלות מעמדת נחיתות. שתי החברות הן בין הגדולות בתחומים שבהן הן פועלות, אולם הן לא מציעות את כל ספקטרום שירותי התקשורת – טלפוניה נייחת, שיחות בינלאומיות, תקשורת ניידת ואינטרנט – כפי שעושות בזק וקבוצת פרטנר-012-סמייל.

בסלקום אישרו את הצעת הרכש ומסרו שנטוויז'ן טרם הגיבה לה.

אם תשיב נטוויז'ן בחיוב, תהיה העסקה חייבת לקבל את אישור הרגולטור. נראה, כי לא צפויה בעיה בקבלת האישור, שכן המיזוג לא מגדיל את פעילויות הליבה – לא של סלקום (תקשורת סלולרית) ולא של נטוויז'ן (שירותי אינטרנט).

מניית נטוויז'ן עמדה אתמול בסגירת המסחר על שער של 43.14 שקלים, ואילו היום בצהרים היא כבר עלתה בכ-8.5% ל-46.83 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים