אדוונטק פיתחה מערכת לגיוס ושימור לקוחות עבור בנק יהב; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

המערכת נועדה לשכלל את הטיפול, הפיקוח והבקרה בקשר עם הלקוחות החדשים בבנק, על רקע הגידול בפעילותו ● היא מאפשרת לנתח את צרכי הלקוחות וכן ללמוד על פלח השוק המתעניין בפתיחת חשבונות בבנק יהב ● גדי דודיאן, מנהל אגף המיחשוב בבנק יהב: "תוצאות התקנת המערכת בכל סניפי הבנק כבר ניכרות בשטח"

אדוונטק פיתחה מערכת לגיוס ושימור לקוחות עבור בנק יהב. המערכת, גלש"ן (ר"ת גיוס ושימור לקוחות), פותחה על ידי אדוונטק והטמעתה נעשתה במשותף על ידי אדוונטק ועל ידי אנשי ה-IT בבנק. פיתוח והטמעת המערכת נמשכו ארבעה חודשים והסתיימו באחרונה, והיקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

המערכת נועדה לשכלל את הטיפול, הפיקוח והבקרה בקשר עם הלקוחות החדשים בבנק, על רקע היקף הגיוסים הגדול שלו ופריסת הסניפים, שהתרחבה משמעותית בשלוש השנים האחרונות. היא מאפשרת לנתח את צרכי הלקוחות וכן ללמוד על פלח השוק המתעניין בפתיחת חשבונות בבנק יהב.

בנוסף, מציעה המערכת כלי ניהול ובקרה אחר עמידה ביעדים והפקת מידע ברמה הניהולית. גלש"ן מאפשרת לנהל תהליך גיוס לקוחות אקטיבי, המתייחס למלוא השלבים הרלבנטיים, החל מפעילות המכירה, טיפול מוקד השירות ועד לטיפול עובדי הסניפים הפזורים ברחבי הארץ. המערכת משמשת 800 מעובדי הבנק – נציגי שירות לקוחות, פקידי הבנק ומנהלים.

בהיבט הטכנולוגי, המערכת הינה Smart Client Application, שפותחה בארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA), תוך שימוש בטכנולוגיית דוט.נט 3.5 ו-SQL Server 2008. היא כוללת ממשקים וקישור ממוחשב למאגרי המידע של הבנק, תוך ריכוז וניהול מאוחד ויעיל של כלל תהליכי גיוס הלקוחות במאגר יחיד.

גדי דודיאן, מנהל אגף המיחשוב בבנק יהב, אמר, כי "החלטנו לפתח את מערכת הגלש"ן במטרה לרכז את מכלולי נושאי הטיפול הרלוונטיים במערכת מרכזית אחת ומתקדמת. מטרתה של המערכת היא לשמר את הקשרים עם לקוחותינו ולתת כלי ניהול ומעקב אחר תהליך גיוסם של לקוחות חדשים".

"ביצענו אפיון מפורט, שהתבסס על הדרישות שעלו מהשטח, ופיתחנו את המערכת בשיתוף הצוות של אדוונטק, שעזר ביישומה", הוסיף. לדבריו, "תוצאות התקנת המערכת בכל סניפי הבנק כבר ניכרות בשטח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי שקד

    פיתוח והטמעת המערכת נמשכו ארבע חודשים !!! בלבד.

אירועים קרובים