אדוונטק רכשה מנס טכנולוגיות את NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד תמורת 8.75 מיליון דולרים

ההודעה על רכישת שתי החברות נמסרה לבורסה אמש (ד') ● הנרכשות פועלות באיטליה, ספרד ופורטוגל, והיקף המכירות שלהן עמד ב-2010 על 20 מיליון יורו ● זאב ינאי, יושב ראש ומנכ"ל אדוונטק, אמר ש-"רכישת הפעילות של שתי החברות תביא לצמיחה משמעותית בפעילות העסקית וברווחיות החברה, כמו גם לסינרגיה בין פעילות אדוונטק בארץ לפעילות הנרכשות באירופה" ● NessPRO ישראל תיוותר בשליטת נס טכנולוגיות

אדוונטק רכשה מנס טכנולוגיות את מניות NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד, תמורת 8.75 מיליון דולרים. החברה מסרה הודעה על כך לבורסה אמש (ד'). לעומתן, NessPRO ישראל תיוותר בשליטת נס טכנולוגיות.

החברות הנרכשות עוסקות בשיווק מוצרי תוכנה לארגונים באיטליה, ספרד ופורטוגל, והן בעלות בסיס לקוחות רחב במדינות אלה. השתיים פעילות במגזר הפיננסי, הכולל חברות ביטוח ובנקים, ובמגזר הציבורי. היקף המכירות שלהן עמד ב-2010 על 20 מיליון יורו, ומספר העובדים שהן מעסיקות עומד על כ-100.

זאב ינאי, יושב ראש ומנכ"ל אדוונטק, אמר לאנשים ומחשבים, כי "רכישת הפעילות של שתי החברות תביא לצמיחה משמעותית בפעילות העסקית וברווחיות החברה, כמו גם לסינרגיה בין פעילות אדוונטק בארץ לפעילות הנרכשות באירופה". הוא הוסיף, כי "הרכישה מתאימה לתכניות ההתרחבות של אדוונטק, בפעילותה בשוק האירופי בפרט ובשוק הבינלאומי בכלל. היא אף תביא לסינרגיה עם פעילות חטיבות אורקל (Oracle) וסאפ (SAP) באדוונטק, שכעת תוכלנה לבצע יותר פרויקטים מחוץ לישראל".

השלמת העסקה מותנית בביצוען עד תום של בדיקות נאותות ובחתימה על הסכם מחייב. יצוין, כי בסוף 2010 השקיעו שתי קרנות מינוף מקבוצת אוריגו כ-15 מיליון שקלים באדוונטק, לטובת רכישת NessPRO איטליה ו-NessPRO ספרד.

לשאלת אנשים ומחשבים לגבי רכישות נוספות בעתיד אמר ינאי, כי "השנה נתרכז במיזוג עם החברות הנרכשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים