לרגל חג הפסח: פלאפון תאפשר ללקוחותיה לשלוח מסרונים בחינם

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסביר, כי ההטבה תינתן במטרה לעודד מנויים להקדים את משלוח ההודעות לפסח ולווסת את העומסים על הרשתות במהלך החג עצמו ● החברה מציעה גם תעריפים חדשים לשיחות סלולריות מחו"ל לישראל ● גם אורנג' הודיעה על שינויים בתעריפי שיחות סלולריות מחו"ל לישראל

חג הפסח בפתח, וחברות הסלולר נערכות לקראתו: פלאפון הודיעה כי תאפשר ללקוחותיה (למעט לקוחות פרי-פייד) לשלוח מסרונים בחינם במהלך סוף השבוע הקרוב, בתאריכים 15-16 באפריל. קבלת ההטבה כרוכה בהרשמה מראש, עד 16 לחודש, במספר 2424*.

מדי שנה נשלחות בחגים פסח וראש השנה מיליוני הודעות SMS, ולעתים מתלוננים לקוחות על עיכוב בהגעת ההודעות ליעדן, בשל העומסים במערכות. אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסביר, כי ההטבה תינתן במטרה לעודד מנויים להקדים את משלוח ההודעות לפסח ולווסת את העומסים על הרשתות במהלך החג עצמו.

פלאפון מציעה גם תעריפים חדשים לשיחות סלולריות מחו"ל לישראל. החברה מציעה תעריף אחיד לשיחות יוצאות ונכנסות לפי אזורים: 8.9 שקלים לאזור מערב אירופה, 10.9 שקלים לאזור אמריקה, ו-11.9 שקלים לשאר העולם. לקוחות פלאפון גם יכולים לרכוש חבילות שונות, הכוללות תמהיל של שיחות יוצאות, שיחות נכנסות והודעות SMS. למשל, חבילה של 40 דקות נכנסות + 40 דקות יוצאות ו-20 הודעות SMS תעלה 199 שקלים. בנוסף, החברה מעניקה הטבה של 10 דקות מתנה למחייגים מכל יעד בחו"ל לארץ בשירות חיסכון.

גם אורנג' הודיעה על שינויים בתעריפי שיחות סלולריות מחו"ל לישראל. החברה מציעה חבילות הכוללות את כל השירותים – שיחות נכנסות, שיחות יוצאות, הודעות SMS ושירותי דאטה במסגרת תקציב כוללת. השירות של אורנג' גם כולל חידוש טכנולוגי, המאפשר לחייג מתוך ספר הטלפונים בחיוג ישיר ללא צורך להמתין לשיחה חוזרת. אורנג' מציעה שלוש חבילות חו"ל: לשבוע – תמורת 250 שקלים, לשבועיים – תמורת 500 שקלים, ולחודש – תמורת 1,100 שקלים. המחירים בכל סוגי השיחות (נכנסת, יוצאת, מקומית, לאזורים אחרים בעולם) יהיו אחידים ויעמדו על 5 שקלים לדקה בחבילות של שבוע ושבועיים ועל 4 שקלים לדקה בחבילה לחודש. עלות הודעת SMS תעמוד על 1.5 שקלים בכל החבילות, ועלות גלישה תהיה 10 שקלים למגה-בייט בחבילות לשבוע ולשבועיים, ו-5 שקלים בחבילה לחודש. החבילה של אורנג' בעצם מאפשרת לבחור תקציב מסגרת לכל שירותי הסלולר ולהשתמש בהם לפי הרגלי השימוש האישיים. בניצולת של 75% ולקראת סיום התקציב יקבל הלקוח התראה. רכישת חבילה כרוכה בהרשמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים