סוני מזהירה מפני זליגת נתונים בעקבות פריצה לרשת של PlayStation

הרשת, כמו גם אתר המוזיקה Qriocity, עדיין מושבתים בעקבות הפריצה, שאירעה בשבוע שעבר ● במסגרת הפריצה הצליחו התוקפים להניח יד על פרטי המשתמשים, ובכלל זה שמות, כתובות, תאריכי לידה, היסטוריית רכישות ושמות משתמש באינטרנט ● סוני מסרה, כי היא פועלת "מסביב לשעון" על מנת לחדש את פעילות השירותים שנפרצו בהקדם האפשרי

שבוע לאחר הפריצה, רשת PlayStation Network ואתר המוזיקה Qriocity עדיין מושבתים. סוני (Sony) הודתה, כי הבעיה נובעת מתקרית אבטחה. עדיין לא ידוע מתי הרשת והאתר ישובו לפעול.

סוני הבהירה, כי אלה נפרצו ומהנדסי החברה השביתו אותם כדי לחקור את התקרית. במסגרת הפריצה הצליחו התוקפים להניח יד על פרטי המשתמשים, ובכלל זה שמות, כתובות, תאריכי לידה, היסטוריית רכישות ושמות משתמש באינטרנט.

פטריק סיבולד, מנהל בכיר בסוני, ציין בהודעה שפרסם בבלוג, כי אין ראיות חד משמעיות לכך שנגנבו גם פרטים של כרטיסי אשראי, "אך ליתר ביטחון", מזהירה סוני את המשתמשים שייתכן שגם מספרי הכרטיסים ותאריכי התוקף שלהם נגנבו.

"גילינו, כי בין התאריכים 17 ל- 19 באפריל נגנבו פרטים מחלק מהחשבונות ברשת PlayStation Network ובאתר Qriocity", כתבה החברה בהודעה רשמית שפרסמה. "אנחנו מודים לכם על ההמתנה הסבלנית עד שתושלם חקירת התקרית ומתנצלים על אי הנוחות. סוני פועלת מסביב לשעון על מנת לחדש את פעילות השירותים בהקדם האפשרי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים