גרדיאן הטמיעה פתרון CRM מבוסס מיקרוסופט בתפן; היקפו הכספי של הפרויקט: כמיליון שקלים
פתרון ה-CRM של גרדיאן לניהול מערך השיווק מבוסס על תשתית Microsoft Dynamics CRM 4 ושרתי SQL Server 2005 על פלטפורמת Windows 2003 Server ● המערכת, המשרתת כ-80 מעובדי החברה מסביב לעולם, אמורה לסייע לאינטגרציה בין גורמי השיווק השונים ● בימים אלו מבצעת גרדיאן אפיון להרחבת מודולי השימוש במערכת והגדלת מערך הדו"חות
גרדיאן מערכות מידע מקבוצת מלם-תים סיימה לאחרונה פרויקט ליישום מערך שיווק מבוסס Dynamics בחברת תפן, העוסקת בייעוץ למצוינות עסקית בישראל, ארה"ב ואירופה. במסגרת הפרויקט הטמיעה גרדיאן פתרון CRM וורטיקאלי לתחום השיווק. הפרויקט יושם בפריסה גלובלית לניהול מערך השיווק של החברה במשרדיה בישראל ובאנגליה וכמו כן בוצע שדרוג גרסה במשרד החברה בארצות הברית. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכמיליון שקלים.
פתרון ה-CRM של גרדיאן לניהול מערך השיווק מבוסס על תשתית Microsoft Dynamics CRM 4 ושרתי SQL Server 2005 על פלטפורמת Windows 2003 Server. המערכת, המשרתת כ-80 מעובדי החברה מסביב לעולם, אמורה לסייע לאינטגרציה בין גורמי השיווק השונים החל משלב קביעת הפגישה, דרך תיעוד הפעילות מול הלקוח הפוטנציאלי עד לשלב סגירת העסקה ולשלב היישום. המידע אמור להישמר באופן פרטני אצל כל מנהל שיווק בשילוב יכולת אינטגרציה והעברת מידע בין הגורמים. בימים אלו מבצעת גרדיאן אפיון להרחבת מודולי השימוש במערכת והגדלת מערך הדו"חות, כך שיאפשר צפייה בזמן אמת בביצועי אנשי המכירות ברמה האזורית.
מיקי בלייבס, מנכ"ל גרדיאן, אמר, כי "הפתרון שהטמענו בתפן הינו פתרון ורטיקאלי, אותו פיתחה גרדיאן על בסיס מערך CRM של מיקרוסופט לניהול מערך השיווק. פתרון זה מאפשר ללקוחותינו לייעל את תהליכי העבודה ולשפר את הפעילות העסקית בארגון. הפתרון מצטרף ליישום פרויקטים דומים אותם הטמענו בעבר".
לדברי תמיר טרבלסי, סמנכ"ל בתפן, "התרומה המהותית ביותר של פתרונות ה-CRM של גרדיאן היא שקיפות המידע בכל הרמות. כעת יכול כל שותף לצפות במידע המלא מול הלקוחות, מנכ"לי החברות הבנות מעורים בסטטוס התהליכים בקרב כל מנהל הכפוף להם ומנכ"ל הקבוצה מעורה בנעשה בכל חברה בת וביכולתו להיכנס למערכת של כל מדינה ולקבל תמונת מצב עדכנית, בזמן אמת. המערכת אף מאפשרת ליצור מדדים רציניים ורבים לבדיקת הליך המכירה ולקבל עדכונים בלחיצת כפתור, דבר המוביל בהכרח לשיעור הצלחה גבוה יותר ולתהליכי עבודה יעילים יותר".
תגובות
(0)