בעקבות הרכישה: המניה של נס טכנולוגיות עלתה בכ-11%

על פי הערכות רוב האנליסטים, צפויה המניה להמשיך ולעלות בתל אביב גם מחר ● עם זאת, המשקיעים האמריקניים התרגשו פחות מהרכישה, ומניית נס עלתה ביום ו' האחרון בנאסד"ק ב-1.37% בלבד ל-6.68 דולרים

למרות ששוק המניות של תל אביב התאפיין היום (א') בירידות שערים, המניה של נס טכנולוגיות דווקא זינקה ב-10.71% ל-2,430 נקודות. זאת, כמובן, לאור הודעתה של החברה מליל שבת על מכירתה לקרן CVCI מקבוצת סיטי, תמורת 307 מיליון דולרים – מחיר המשקף שווי של 7.74 דולרים למניה. לאור מציאות כלכלית זו, היה זה טבעי שהמניה תעלה, ועל פי הערכות רוב האנליסטים – היא צפויה להמשיך ולעלות גם מחר.

יצוין, כי שער הסגירה של המניה היום משקף שווי של כ-7.15 דולרים, כך שכל מי שרכש את המניה ויבחר לממשה ביום ביצוע העסקה, ירוויח כ-8.4% מערכה, למרות שכאמור סביר להניח שהמניה תמשיך ותעלה. עם זאת, יש להתייחס לציפיות אלו בזהירות, שכן נס היא מניה דואלית, הנסחרת גם בבורסת נאסד"ק. המשקיעים האמריקניים, כך נראה, התרגשו פחות מהרכישה, ומניית נס עלתה ביום ו' האחרון ב-1.37% בלבד ל-6.68 דולרים. על כן, גורלה של המניה תלוי רבות בהתרחשויות בארצות הברית.

עלייתה של נס, כאמור, היתה מרשימה כפליים לאור הירידות שאפיינו את אחד העם. מדד המעו"ף ירד ב-125% ל-1,204.19 נקודות ומדד הבלו-טק 50 – שכולל בתוכו את 50 מניות הטכנולוגיות הגדולות בשוק, ירד ב-1.26% ל-259.74 נקודות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים