ג'נסיס מארחת – פרק ד'
בשבוע שעבר נערך הכנס השנתי של משתמשי חברת ג'נסיס (Genesys), המובילה העולמית במערכות מוקדי שירות לניהול קשרי לקוחות בארגונים גדולים. ג'נסיס נרכשה על ידי חברת אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent) והיא חלק מחטיבת האנטרפרייז שלה (החטיבה השנייה היא ללקוחות ספקי שירותי תקשורת), המציעה עוד שני קווי מוצר: רישות וטלפוניית IP. בעולם ה-CC, מוקדי השירות הגדולים והמתקדמים, היא המובילה המובהקת בעולם ובישראל במגזרי הפיננסים, התקשורת, התעשייה, הריטייל וכל מי שרוצה לנהל קשרי לקוחות כהלכה ובהצלחה. אז ניהול קשרי לקוחות מתחיל בבית.כך, ינקל לוי-עייש – מנהל הפעילות של אלקטל לוסנט אנטרפרייז בישראל, מנהל את קשריו בהצלחה עם ספקים, לקוחות ועובדים. הספקים במקרה זה שקולים לשותפים העסקיים שלו, המשווקים את ג'נסיס. לקוחות הם לקוחות חשובים ומכובדים ועובדים טובים הם המפתח להצלחה. רוח המפקד שורה.
תגובות
(0)