ארגון אנונימוס פרסם 90 אלף כתובות דואר אלקטרוני של צבא ארצות הברית

הארגון פרסם פרטים בקובץ בנפח של 190 מגה-בייט שפורסם ברשת טורנט ● הנתונים נגנבו משרתי חברת Booz Allen Hamilton, שמספקת שירותים בקבלנות לצבא האמריקני ● בהודעה של הארגון נאמר, כי אנשיו נדהמו לגלות את הרמה הירודה של האבטחה באחד משרתי החברה

ארגון ההאקרים אנונימוס (Anonymous) ממשיך במתקפות על חברות קבלניות שעובדות עם צבא ארצות הברית: אתמול (ב') פרסם הארגון 90 אלף כתובות דואר אלקטרוני, סיסמאות ועוד פרטים משרתי חברת Booz Allen Hamilton, שמספקת שירותים בקבלנות לצבא האמריקני.

בסך הכול, פרסם הארגון ברשת טורנט (Torrent) קובץ נתונים בנפח של 190 מגה-בייט, ובו "פרטי כניסה של אנשי סגל" מכוחות הנחתים של צבא ארצות הברית, חיל האוויר, המשרד לביטחון פנים, מחלקת המדינה וחברות מהמגזר הפרטי.

בהודעה של הארגון צוין, כי אנשיו נדהמו לגלות את הרמה הירודה של האבטחה באחד השרתים של Booz Allen Hamilton. "ציפינו למצוא משחתת מתקדמת אך גילינו סירת דייגים רעועה", כתבו אנשי אנונימוס בהודעה שפרסמו באתר The Pirate Bay. לטענתם, "לא היו שום אמצעי אבטחה" באחד משרתי החברה, וכך התאפשר להם למחוק קוד מקור בנפח של ארבעה ג'יגה-בתים ולמצוא מידע על מערכות אחרות שניתן לתקוף.

זו הייתה מתקפה שנייה של הארגון בימים האחרונים, לאחר שב-8 ביולי השחיתו חבריו את אתר האינטרנט של חברת IRC Federal, והשתלטו על מסדי הנתונים של החברה ועל תכתובות הדואר שלה. על פי אנשי הארגון, אלה נוהלו "במחשב חלונות (Windows) עלוב".

קודם לכן השחיתו אנשי הארגון את האתרים של משטרת אריזונה, במחאה על חוקי ההגירה של המדינה, ובחודש שעבר הם השחיתו אתרים של ממשלת טורקיה, במחאה על תוכנית חדשה לסינון האינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים