אלברטו מרנפלד, אורקל: "פעילותנו בעולם היישומים הארגוניים תצמח בנתון דו-ספרתי השנה"

"ארגונים בישראל מבינים את חשיבות כלי ה-CRM לטובת מיכון וניהול העבודה בצורה טובה ומהירה יותר עבור אנשי השיווק והמכירות שלהם", אמר מרנפלד, סמנכ"ל אגף לפתרונות עסקיים באורקל ישראל, בכנס שערך הסניף הישראלי של החברה ● אילן שפיגלמן, מנהל השיווק של אורקל ישראל: "בעולם הדינמי והתחרותי בו אנו מצויים כיום, הדבר החשוב ביותר הוא להפיק יותר ערך מכל מפגש עם לקוח ולקוח פוטנציאלי"

"תחום היישומים הארגוניים, ERP ו-CRM, ובתוכו CRM בענן לפי דרישה, חווה גידול מרשים של עשרות אחוזים בשנה החולפת, וכך צפוי לקרות גם השנה. ארגונים בישראל מבינים את חשיבות כלי ה-CRM לטובת מיכון וניהול העבודה בצורה טובה ומהירה יותר עבור אנשי השיווק והמכירות שלהם", כך אמר אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל אגף לפתרונות עסקיים באורקל (Oracle) ישראל.

מרנפלד דיבר בפתח כנס שערך הסניף הישראלי של החברה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. הכנס נערך תחת הכותרת "All you need is cloud", והוצג בו פתרון החברה ל-CRM לפי דרישה. את הכנס הנחה אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק באורקל ישראל.

"היום זה יום מיוחד בשבילנו", אמר מרנפלד והוסיף, כי "כל תחום בו אנו מחליטים שנוביל אותו, כך נהיה בסופו של דבר. לא נרפה ולא נפסיק לפעול עד שנהיה מספר אחד בעולם ה-CRM בענן. נעשה זאת כפי שכבר עשינו בעולם ה-ERP, וכפי שעשינו עם ה-CRM המסורתי שלנו, המבוסס סיבל (Siebel)".

בשנתיים האחרונות, אמר מרנפלד, "הצטרפו לפתרון ה-CRM לפי דרישה שלנו עשרות לקוחות ממגוון מגזרי תעשיה-טבע, נטפים, טלדור, רדוור (RadWare), תופין, תמה, המכללה האקדמית גליל מערבי ועוד. המאפיין את הפתרון הוא הטמעה קצרה, יישומים מהירים ויכולת גידול, ביחד עם תמחור ידוע ונכון. באמצעות הפתרון ניתן למכן את הפעילות של אנשי המכירות והשיווק, ולצד זאת לקבל גם יכולות בינה עסקית מבוססת ניתוח ודו"חות. אנו מביאים פתרון עם מחסן נתונים ארגוני בפנים". בהיבט המחיר, אמר מרנפלד ברומזו ל-Salesforce.com, כי "הפתרון שלנו עולה מחצית מהמתחרים, ומביא יותר ערך".

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק, אורקל ישראל. צילום: קובי קנטור

מרנפלד תיאר את היכולות הטמונות במערכת לאנשי המכירות והשיווק בארגון: ניהול תוכן, ניהול 'לידים', ניהול הזדמנויות עסקיות, עריכת צפי מכירות ב'צנרת', יכולת ניידות, דיווח מכירות, ניהול שותפים עסקיים ויצירת קמפיינים. השימוש בכלים באופן מושכל עשוי להכפיל או לשלש את כמות ה-'לידים' ואת כמות המכירות".

בהתייחסו לגרסה 19 של Oracle CRM On Demand שהושקה בשבוע שעבר, ציין מרנפלד בסיום דבריו, כי "היא מציעה גיוון רחב וקלות שימוש, יוצרת חסכון דרמטי בזמן עבור נציגי מכירות והזדמנויות להכנסות חדשות עבור ארגונים באופן כללי. הדבר בא לידי ביטוי, באופן ברור, ביכולות הניידות והענן החדשות הזמינות עתה בגרסה החדשה".

משה חורב, סגן נשיא אורקל העולמית ומנכ"ל אורקל ישראל. צילום: קובי קנטור

אילן שפיגלמן, שכאמור הנחה את האירוע, אמר כי "הלקוחות הארגוניים מבינים את התועלות שניתן להפיק משימוש נבון בכלי ה-CRM בכלל ומהמערכת שלנו בענן בפרט. בעולם הדינמי והתחרותי בו אנו מצויים כיום, הדבר החשוב ביותר הוא להפיק יותר ערך מכל מפגש עם לקוח ולקוח פוטנציאלי". הוא הוסיף כי "המערכת מספקת יכולת עבודה הדוקה יותר בין אנשי המכירות והשיווק, לצד עבודה בכל מקום וכל זמן, עם יכולות ניידות ובינה עסקית מבוססת ניתוח".שפיגלמן סיכם באומרו כי "זהו כלי רב-עוצמה שבנינו בחברה והוא מתאים למכירות ולשיווק כאשר הכל בקופסה אחת, עם הטמעה מהירה ומפת דרכים טכנולוגית ברורה, לצד מחיר אטרקטיבי".

משה חורב, סגן נשיא אורקל העולמית ומנכ"ל אורקל ישראל, בירך את המשתתפים באירוע ואמר, כי "הפעילות של הסניף הישראלי בשנה החולפת בעולם היישומים הארגוניים צמחה ב-80%. יש לנו הזדמנות להיות באחד מתחומי הפעילות המעניינים בתוך המיחשוב הארגוני, ואני סמוך ובטוח שנמשיך להצליח בו". הוא ציין כי "תשעה חודשים בלבד עברו מאז שחרור המהדורה העיקרית האחרונה של Oracle CRM On Demand ואורקל שוב מציגה את יכולת ההובלה שלה בחידושים בתעשייה, בכך שהיא מספקת באופן קבוע תמורה חדשה לנציגי מכירות ולוחות הזמנים המהירים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים