אורקל מחריפה את התחרות מול רד-האט: רכשה את Ksplice

ענקית המיחשוב תוסיף את התוכנה של החברה הנרכשת, אשר מסייעת בניהול של סביבות לינוקס, לחבילת Oracle Linux Premier Support ● אורקל מסרה, כי עם הרכישה היא תהיה ספקית הלינוקס היחידה שתציע עדכונים ללא צורך בהשבתת המערכות ● מנכ"ל Ksplice, ג'ף ארנולד: "הטכנולוגיה של Ksplice מאפשרת ליישם עדכונים בגרעין לינוקס ולהפיץ אותם ללא צורך בהשבתת המערכות, כדי להבטיח זמינות תמידית ולחסוך צורך באתחולים"

אורקל (Oracle) הודיעה בסוף השבוע, כי רכשה את Ksplice – חברה פרטית מקיימברידג' שבמסצ'וסטס אשר מציעה תוכנה שמסייעת למנהלים של סביבות לינוקס (Linux) לעדכן מערכות, להפיץ תיקוני באגים וליישם עדכוני אבטחה ללא צורך בהשבתת המערכות.

אורקל הודיעה, כי תוסיף את התוכנה של החברה הנרכשת לחבילת Oracle Linux Premier Support, מתוך שאיפה לתגבר את המכירות של התוכנות והשירותים תוך החרפת התחרות מול רד-האט (Red Hat) ו-SUSE Linux של נובל (Novell).

"התמיכה המוענקת למנויים על חבילות Oracle Linux Premier Support חלה רק על Unbreakable Enterprise Kernel", מסרה אורקל. "איננו מתכוונים לתמוך במערכות Red Hat Enterprise Linux או SUSE Enterprise Linux". עוד נמסר מאורקל, כי היא תהיה ספקית לינוקס היחידה שתציע עדכונים ללא צורך בהשבתת המערכות.

"מנהלי מערכת נאלצים לבחור אם לפעול בהתאם לשיטות הטובות ביותר או להגדיל את הוצאות התפעול במהלך הניהול של עדכוני לינוקס", אמר מנכ"ל Ksplice, ג'ף ארנולד. "הטכנולוגיה של Ksplice מאפשרת ליישם עדכונים בגרעין לינוקס ולהפיץ אותם ללא צורך בהשבתת המערכות, כדי להבטיח זמינות תמידית ולחסוך צורך באתחולים. הלקוחות נהנים מזמינות גבוהה יותר של המערכות, רמה גבוהה יותר של אבטחה וחיסכון בהוצאות התפעול".

Ksplice הוקמה בשנת 2008 ומשרתת כ-700 לקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים