פרטים נוספים על הפריצה הגדולה: ההאקרים גנבו נתונים מ-56 רשויות אכיפה ברחבי העולם

הפורצים העלו, תחת קובץ שנשא את השם Shooting the Sheriffs, תוכן של יותר מ-300 תיבות דואר, שמות מתחם של 56 רשויות אכיפה שונות בארצות הברית, קולומביה ואקוודור, וכן פרטים אישיים של יותר מ-7,000 עובדים במשרדי השריף של מדינת מיזורי ● בנוסף, כללו הנתונים קבצי הדרכה מקוונים של המשטרה המקומית ורשימה של 60 בני אדם שדיווחו לרשויות על פעילויות של אנונימוס

לאחר שבסוף השבוע נודע, כי האקרים מארגון AntiSec, פלג של ארגון ההאקרים אנונימוס (Anonymous), פרצו למחשבים של רשויות אכיפה שונות, עתה מתברר המספר הגדול שלהן – 56. חברי הארגון גנבו את המידע מרשויות בארצות הברית, קולומביה ואקוודור, ובמקביל השחיתו אתרי אינטרנט ודפים ברשתות חברתיות של ממשלות סוריה וקולומביה.

פרטים נוספים שפורסמו עתה מעלים, כי חברי הארגון העלו בשבת האחרונה לרשת, באמצעות שירות ביטורנט (BitTorrent), קובץ בנפח כולל של 7.4 ג'יגה-בייט, שנושא את השם "Shooting the Sheriffs". הקובץ מכיל את תוכנן של יותר מ-300 תיבות דואר, שמות מתחם של 56 רשויות אכיפה שונות ופרטים אישיים של יותר מ-7,000 עובדים במשרדי השריף של מדינת מיזורי. בין הפרטים הללו נכללים שמות משתמש, סיסמאות, כתובות מגורים, מספרי טלפון ומספרי ביטוח לאומי של העובדים. בנוסף, הקובץ מכיל קבצי הדרכה מקוונים של המשטרה המקומית ורשימה של 60 בני אדם שדיווחו לרשויות על פעילויות של אנונימוס.

כפי שכבר פורסם, הסבירו ההאקרים, כי הם עשו זאת כאות הזדהות עם מעצרם של Topiary ושל העצורים הנוספים, שיוחסו להם מתקפות, כמו גם בתגובה לחסימת החשבונות של אנונימוס בשירות פיי-פאל (Paypal) ועם כל שאר העצורים הפוליטיים – נפגעי מערכת האכיפה המושחתת, לדבריהם. Topiary הוא הכינוי של דובר ארגון ההאקרים Lulzsec. משטרת בריטניה עצרה בחודש שעבר בסקוטלנד את ג'ייק דייוויס, בן 18, בחשד שהוא Topiary והאשימה אותו בשורה של עבירות.

מקור הנתונים בפריצה של חברי הארגון למערכות של חברת Brooks-Jeffrey Marketing מארקנסו, שמארחת אתרי אינטרנט של ארגונים של משרדי שריף ברחבי ארצות הברית. הפריצה התאפשרה תוך ניצול פרצות שהתגלו במערכות של החברה. על פי דיווחים שהתפרסמו, גילו אנשי החברה בחודש שעבר שאתרי אינטרנט רבים של רשויות אכיפה שמתארחים בשרתיה נפרצו. האתרים הורדו מהרשת ודיווח הועבר ל- FBI. אולם, ההאקרים ציינו, כי לאחר שהאתרים שבו לפעול, התברר שהדלת האחורית שאותה ניצלו כדי לחדור לאתרים לא תוקנה, וכך הם הצליחו לשוב ולפרוץ לאותם אתרים בקלות.

"שמחנו והופתענו לגלות שלא רק שהם שבו והפעילו את האתרים בתוך פחות משבוע, אלא גם שהאתרים פועלים כעת בשרת גדול וחזק יותר, עם אמצעי אבטחה רבים יותר, אך בדיוק עם אותן פרצות שניצלנו במקור. לא חשבנו פעמיים – בתוך פחות משעה פרצנו לשרת החדש והשחתנו למעלה מ-70 אתרים, בזמן שמשתמש השורש עדיין פעל באתר", ציינו ההאקרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים