זעזוע בתנובה: סמנכ"ל הטכנולוגיות, יעקב רבינוביץ', פורש מתפקידו

רבינוביץ', שעבד בתנובה 30 שנה, לא פירט את הסיבות להתפטרותו, אולם מקורביו טוענים, כי החליט כבר לפני תקופה ארוכה לסיים את תפקידו על רקע חילוקי דעות עם הנהלת החברה ● ההודעה על פרישתו הזניקה מרוץ מעניין על אחד התפקידים הנחשקים ביותר בענף ה-IT הישראלי

סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה, יעקב רבינוביץ', עומד לסיים בקרוב את תפקידו לאחר 30 שנה – כך נודע לאנשים ומחשבים. ביום ד' האחרון אסף רבינוביץ' את עובדי המטה שלו והודיע להם על כוונתו לעזוב בקרוב את החברה. בשיחה לא פירט את הסיבות להתפטרותו, אולם מקורביו טוענים, כי החליט כבר לפני תקופה ארוכה לסיים את תפקידו על רקע חילוקי דעות עם הנהלת החברה, אך המתין עם הודעת הפרישה עד שמצא תפקיד אחר. למרות שלא מסר מידע לגבי עתידו, נראה שיתקדם לתפקיד בכיר מחוץ לתנובה. יעקב רבינוביץ' סירב להתייחס לנושא.

אורית ארד ממשרד יחסי הציבור אירנה שלמור, המייצגת את תנובה, מסרה את התגובה הבאה: "יעקב רבינוביץ' הודיע למנכ"ל תנובה בסוף השבוע שעבר על בקשתו לסיים את תפקידו, לאחר שמונה לתפקיד אחר. תנובה מודה לו על 30 שנות עשייה פוריה בחברה ומאחלת לו הצלחה".

רבינוביץ' הוא מוותיקי המנהלים בתנובה. הוא כיהן כמנמ"ר בחטיבת המיחשוב בחברה שנים רבות, והיה אחראי על מערך ה-IT בקונצרן. ב-2008 זכה בפרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים במסגרת תחרות ITAwards. חבר השופטים קבע אז, כי "רבינוביץ' הוכיח בעבודתו כיצד מנהל IT שרוצה להניע תהליכים בארגון, מהווה גשר בין הפתרונות הטכנולוגיים לפתרונות העסקיים".

ההודעה על פרישתו הזניקה מרוץ מעניין על אחד התפקידים הנחשקים ביותר בענף ה-IT הישראלי. תנובה הוא אחד הקונצרנים הגדולים במשק, ואחד הגופים הארגוניים הגדולים בישראל שהעבירו פעילויות מערכות מידע למיקור-חוץ – תהליך שנמשך עד היום. סביר שעל מקומו של רבינוביץ' יתמודדו כמה מבעלי התפקידים הבכירים באגף ה-IT המשמשים כסגניו, כמו גם מנמ"רים ואנשי מקצוע חיצוניים אחרים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. itgroup

    האדם המתאים ביותר לתפקיד הוא איקה יוגב שמשמש היום כ CTO תנובה. נקווה שיתמודד ויקבל את התפקיד וזאת על מנת להצעיד את תנובה לעתיד טכנולוגי .

אירועים קרובים