המירוץ של קספרסקי – פרק ג'

חברת אבטחת המידע קספרסקי (Kaspersky) החליטה לאחרונה להעניק חסות לקבוצת פרארי בתחרות פורמולה 1 היוקרתית. לכן, אין זה מפתיע שהחברה החרה לערוך כנס בעיר מונזה, בה התחילה המסורת כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת. כיום צופים בתחרות, המתגלגלת בין ערים שונות בעולם, מעל חצי מיליארד איש. גם על נתוני הצוותים, החברות, הנהגים והמכוניות המתחרות, חייבים להגן. יוג'ין קספרסקי, שייסד לפני 14 שנה את חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בעולם, החליט שחסות במרוץ היוקרתי בעולם תביא לו עסקים פי עשרות מונים מדמי החסות הגבוהים (מיליוני דולרים בשנה). בתמורה זוכה קספרסקי להתחכך עם ענקיות גלובליות כגון מרצדס ורנו, חברות ביטוח, בנקים ועוד. הוא כבר יסגור איתם עסקה להגן על המידע שלהם.

על קו הזינוק מהמרפסת של הסוויטה של קספרסקי, דקות ספורות לפני יריית הפתיחה למרוץ היוקרתי בעולם במסלול היוקרתי ביותר

הכמות הגדולה ביותר של צופים נלהבים הצטופפה ליד הדיר של צוות פרארי ושני הנהגים המופלאים שלו: פיליפה מאסה ופרננדו אלונסו

המכונית של פרארי, עליה יתנוסס בשנה הבאה הלוגו של קספרסקי לצידם של פיאט, ענקית הדלק של, הבנק לעסקים סאנטנר, וגם חברות המיחשוב אייסר, AMD ו-TCS

אחת המכוניות של קבוצת רד בול, בשורותיה נוהג אלוף העולם והמנצח במירוץ במונזה: סבסטיאן וטל

במרפסת של קספרסקי נשואות עיניי כולם למסך הטלוויזיה המשדר ללא הרף את מיקומן של מכוניות המירוץ של מאסה ושל אלונסו. לצערם, הם לא היו במקום הראשון

מסה בהפקה השביעית מתוך 53. בשנה הבאה יכיר מקרוב את פורשי החסות החדשים של קבוצת פרארי בפורמולה 1, חברת אבטחת המידע הגלובלית קספרסקי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים