חילופי מנמ"רים ביורוקום: יוסי עפרוני פורש לאחר שבע שנים; גדי בנימין מונה כמחליפו

בנימין, שעובד ביורוקום בשש השנים האחרונות כמנהל פיתוח, החל בימים אלה בתוכנית חפיפה ● "החשיבה שלי היא תמיד בכיוון של שבירת מיתוסים - לא בשיפורים קלים", אמר בעבר עפרוני לאנשים ומחשבים, "אם לא נחשוב בצורה מהפכנית - לא יהיה לנו ערך מוסף"

יוסי עפרוני (38), מנמ"ר יורוקום תקשורת סלולרית, פורש מתפקידו. עפרוני עבד בחברה 11 שנים, מתוכן שבע כמנמ"ר. מחליפו יהיה גדי בנימין, שעובד ביורוקום בשש השנים האחרונות כמנהל פיתוח. בימים אלו עובר בנימין תוכנית חפיפה. עפרוני מסר, כי החליט לצאת לדרך חדשה אך טרם פירט את תוכניותיו.

במהלך עבודתו כמנמ"ר, הוביל עפרוני פרויקטים ליישום מערכת ERP, מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft), מערכת BI, פרויקט מיחשוב סוכנים, שדרוג שרשרת האספקה, מיחשוב תהליכי גיור, פרויקטי וירטואליזציה, קונסולידציה, הקמת ענן פרטי ועוד. שינוי נוסף שחולל עפרוני, היה מיקוד הפעילות במערכות מידע בחדשנות ויצירת יתרון עסקי. כך, נמסר מהחברה, כי יורוקום תקשורת סלולרית משקיעה כיום כ-70% בחדשנות ורק 30% בתחזוקת ושימור מערכות.

"החזון שלי הוא לספק תשתית מיחשובית המעניקה יתרון תחרותי ולשמור על יציבות בתפעול המערכות העסקיות", אמר בעבר עפרוני בראיון לאנשים ומחשבים. "החשיבה שלי היא תמיד בכיוון של שבירת מיתוסים – לא בשיפורים קלים. לדוגמה, תהליך של שלושה ימי עבודה הפך אצלנו לשלוש שעות, תהליך של הפקת חשבוניות שנמשך כארבעה ימים ירד ל-24 שעות ותהליכי רכש התקצרו משבועיים ליומיים.  אם לא נחשוב בצורה מהפכנית – לא יהיה לנו ערך מוסף. יש לנו צוות יצירתי ומלא מוטיבציה שמוכן להשקיע, וגם רואים את התרומה בתוצאות העסקיות של החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה עקירב

    עלה והצלח שנה דברים ובגדול והשמים הם הגבול!!!!

אירועים קרובים