פורבס: גוגל – מותג ה-IT הכי חזק
ענקית החיפוש הגיעה שלישית בדירוג הכללי של המגזין ● גוגל הייתה עשויה להגיע למקום הראשון אילולא בעיות אמינות ואתיקה שנתגלו אצלה ● שתי חברות IT נוספות שהגיעו לעשירייה הראשונה הן אפל, שדורגה שישית, ואמזון - במקום העשירי
גוגל (Google), אפל (Apple) ואמזון (Amazon) הן שלוש חברות הטכנולוגיה שהצליחו להגיע לעשירייה הראשונה בדירוג המותגים של פורבס (Forbes), שפורסם בסוף השבוע. גוגל נמצאת במקום השלישי בדירוג, אפל במקום השישי ואמזון סוגרת את העשירייה הראשונה.
המותגים המשתתפים בדירוג הם אמריקניים בלבד. המחקר בוצע באמצעות האינטרנט והתבסס על תשובות של 2,500 גולשים. במקום הראשון דורגה ג'ונסון אנד ג'ונסון (Johnson & Johnson) ולאחריה – יצרנית המזון General Mills.
לצד מיקומה השלישי בדירוג הכללי, הגיעה גוגל למקום הראשון כ-"חברה שהכי רוצה לשנות את העולם". ענקית החיפוש נמצאת במקום ה-13 בדירוג המותג האמין ביותר ובמקום ה-17 בדירוג האתיקה. התוצאות הללו הן שמנעו מענקית החיפוש להיות ראשונה בטבלת הכללית של המותגים.
אפל ניצבת אחרי קראפט (Kraft), אף היא יצרנית מזון, שהגיעה למקום הרביעי ויצרנית הממתקים הרשי (Hershey), שהוצבה במקום החמישי. הדירוג הגבוה של אפל נרשם למרות ביקורת שנמתחה עליה בשל פעילותה הפוגעת באיכות הסביבה. יצוין, כי החברה דורגה ראשונה במדד החדשנות, בשל הצלחת ה-iPhone וה-iPad.
מספר חברות ה-IT שמדורגות בעשירייה השנייה עומד אף הוא על שלוש. מיקרוסופט (Microsoft) מדורגת במקום ה-11, ואחריה HP במקום ה-18 ויבמ (IBM), שסוגרת את העשירייה השנייה. נינטנדו (Nintendo) הגיעה למקום ה-29 ואילו אינטל (Intel) – למקום ה-30. סמסונג (Samsung) נמצאת במקום ה-35 בדירוג ודל (Dell) – מיד אחריה. נטפליקס (Netflix) ניצבת במקום ה-43 ו-וריזון (Verizon) הגיעה למקום ה-47. אחרונת חברות הטכנולוגיה ברשימה היא פייסבוק (Facebook), במקום ה-56.
תגובות
(0)