אורח בארץ: ג'ו טוצ'י, יושב ראש ומנכ"ל EMC, יגיע לביקור ראשון בישראל

טוצ'י יגיע לישראל ב-4 בדצמבר, יחד עם בכירים נוספים ב-EMC ● במהלך הביקור הוא ישיק את המבנה החדש של מרכז המצוינות של החברה בהרצליה וייפגש עם נשיא המדינה, שמעון פרס, ועם פרופ' מנואל טרכטנברג

ג'ו טוצ'י, יושב ראש ומנכ"ל EMC, יגיע ב-4 בדצמבר לביקור בישראל. מדובר בביקור ראשון של מנכ"ל ענקית תשתיות ניהול המידע בארץ. יחד אתו יגיעו טום הייזר, נשיא RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, וסנג'אי מירצ'נדני, מנמ"ר ו-COO מערך מרכזי המצוינות של EMC בעולם.

טוצ'י יגיע לארץ לרגל חנוכת מרכז המצוינות של החברה, שעבר בימים אלה למשכנו החדש בהרצליה. מנהלת המרכז היא ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית. מרכז המצוינות בישראל נמנה על מערך גלובלי של מרכזי מצוינות שיש לחברה בהודו, סין, מצרים, רוסיה, אירלנד וארצות הברית. אלה פועלים בתחומי האבטחה, הווירטואליזציה, ניהול המידע וניהול התוכן הארגוני. המרכז מאחד את פעילויות המו"פ של EMC בישראל, שהיו פרושות עד כה בהרצליה, רמת גן ונתניה. יש לו שלוחת מו"פ בבאר שבע. טוצ'י ישתתף באירוע השקת המבנה החדש וגזירת הסרט, יחד עם ד"ר ברי, יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה, ובכירים בתעשיות ההיי-טק וההון-סיכון בארץ.

במהלך הביקור ייפגשו האורחים, וטוצ'י בראשם, עם נשיא המדינה, שמעון פרס. הם ידונו עם הנשיא בכמה נושאים, בהם ההשקעה שביצעה EMC בבאר שבע, עם הקמת מרכז המו"פ החדש, שקיבל תמיכה ממשלתית ועובד בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בן גוריון; השקעתה של EMC בהרצליה, במרכז המצוינות של החברה, לצד פעילות המכירות והשירותים בפארק ההיי-טק אזורים בפתח תקווה; ומעורבות הנשיא בפרויקט מענטק לשילוב המגזר הערבי בתעשיית ההיי-טק המקומית. טוצ'י יפגוש במהלך ביקורו גם בכירים במגזר הציבורי, בהם פרופ' מנואל טרכטנברג, העומד בראש הוועדה הנושאת את שמו, שהוקמה בעקבות המחאה החברתית, והוועדה לתכנון ולתקצוב של המועצה להשכלה גבוה.

כמו כן, מנכ"ל ענקית תשתיות ניהול המידע יהיה אורח הכבוד ויפתח את כנס הלקוחות והשותפים השנתי של החברה, שיתקיים במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים