בית המשפט: HP רשאית לשמור על חשאיות הדו"ח ביחס לפרישה של הארד

אחד מבעלי המניות של HP, ארנסטו אספינוזה, הגיש תביעה כנגד החברה בדרישה לקבוע אם לא היה על מועצת המנהלים לפטר את הארד כדי להימנע מתשלום של חבילת פרישה בשווי של 30 מיליון דולרים ● לטענת HP, דו"ח החקירה שבוצעה בפרשה מוגן במסגרת החיסיון שבין עורך דין ללקוח ● בית המשפט בדלאוור קבע, כי אספינוזה לא הוכיח שדוח החקירה נחוץ כדי לבדוק את הפרשה

HP אינה חייבת למסור לבעל מניות דו"ח פנימי שהוביל לפרישה של מארק הארד ממשרת המנכ"ל, כך קבע בית המשפט העליון של דלאוור.

פרישתו הפתאומית של הארד מתפקיד המנכ"ל בשנה שעברה נבעה מהאשמות בהטרדה מינית של עובדת קבלן. בחקירה פנימית שערכה החברה נקבע שהארד חף מהטרדה, אך הוא הואשם בזיוף של דו"חות הוצאות. הארד מכהן כיום כנשיא אורקל (Oracle).

אחד מבעלי המניות של HP, ארנסטו אספינוזה, הגיש תביעה כנגד החברה בדרישה לקבוע אם לא היה על מועצת המנהלים לפטר את הארד כדי להימנע מתשלום של חבילת פרישה בשווי של 30 מיליון דולרים.

HP מסרה לאספינוזה עותקים של הדיון שנערך במועצת המנהלים, דו"ח הוצאות ומכתב של גלוריה אלרד, פרקליטת המתלוננת, שבו היא מפרטת את ההאשמות בהטרדה מינית. המסמכים נמסרו כנגד חתימה על הסכם סודיות.

לטענת HP, דו"ח החקירה שבוצעה בפרשה מוגן במסגרת החיסיון שבין עורך דין ללקוח. בית המשפט בדלאוור קבע, כי אספינוזה לא הוכיח שדוח החקירה נחוץ כדי לבדוק את הפרשה. דוברת משרד הפרקליטים שייצג את אספינוזה מסרה, כי במשרד "מאוכזבים מאוד" מפסק הדין אך מכבדים את החלטת בית המשפט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים