ויווק קונדרה, לשעבר מנהל המיחשוב הראשי של הממשל האמריקני, מצטרף ל-Salesforce

הוא יכהן כסגן נשיא בכיר לשווקים מתפתחים בחברה שמספקת פלטפורמות ויישומי ענן ● דובר Salesforce.com מסר, כי במסגרת תפקידו ייצג קונדרה את החברה בפני לקוחות פוטנציאליים ויתמקד ב-"הגברת המודעות למיחשוב הענן וקצב האימוץ שלו בשווקים מתפתחים ובמגזר הציבורי ברחבי העולם"

ויווק קונדרה, לשעבר מנמ"ר הבית הלבן

חברת Salesforce.com הודיעה, כי שכרה את ויווק קונדרה, לשעבר מנהל המיחשוב הראשי של הממשל האמריקני, כסגן נשיא בכיר לשווקים מתפתחים. קונדרה ייצג את החברה בשווקים רבים וכן בפרויקטים גדולים שנעשים במגזר הציבורי ברחבי העולם.

קונדרה מונה ב-2009 לתפקיד הרשמי הראשון של מנהל המיחשוב הראשי בממשל האמריקני, והוסמך על ידי נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לייעל ולשפר את ניהול תקציב המיחשוב השנתי של הממשל, בהיקף של 80 מיליארד דולרים. קונדרה הוביל פרויקטים של ממשל פתוח, השיק את אתר Data.gov, שמציע גישה לנתונים של הממשל, והקים את מנגנון Federal IT Dashboard, שבו אפשר להתעדכן לגבי פרויקטים גדולים של הממשל בתחום המיחשוב – כולל חריגות מהתקציב ואי עמידה בלוחות זמנים. כן קידם קונדרה פרויקטים של מיחשוב ענן ואיחוד מרכזי נתונים, תוך התמקדות בקיצוץ הוצאות ושיפור האבטחה.

"יש לוויווק קונדרה חזון טכנולוגי נפלא שפקח את עיניהם של מיליוני אנשים וסייע להם לראות את המפנה שיכול מיחשוב הענן לחולל", אמר מרק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com. "הענף זקוק למנהיגות שלו כדי להאיץ את המעבר לטכנולוגיות החברתיות בארגון".

קונדרה אמר, כי "Salesforce.com משנה את פני התעשייה ומסייעת לארגונים להיעזר בטכנולוגיה מהפכנית כדי לחולל מפנה".

במסגרת תפקידו ייצג קונדרה את Salesforce.com בפני לקוחות פוטנציאליים ויתמקד ב-"הגברת המודעות למיחשוב הענן וקצב האימוץ שלו בשווקים מתפתחים ובמגזר הציבורי ברחבי העולם", מסר דובר החברה. קונדרה יסייע גם במימוש האסטרטגיה של החברה לחדירה לשווקים מתפתחים ברחבי העולם וידווח לנשיא Salesforce למכירות עולמיות ושירותים, פרנק ואן ויננדאאל.

באוגוסט האחרון פרש קונדרה ממשרת מנהל המיחשוב הראשי של הממשל האמריקני והחל לכהן כעמית במרכז שורנסטיין לעיתונות, פוליטיקה ומדיניות ציבורית באוניברסיטת הרווארד. מעט לפני שפרש מהממשל אמר קונדרה בדיון שנערך בקונגרס, כי הגישה הנאיבית שלו ביחס למיחשוב בממשל הפדראלי הייתה הנכס החשוב ביותר שלו בתחילת הדרך, משום שהיא אפשרה לו לשאול שאלות פשוטות ולחשוב בגדול.

במאמר בן 12 עמודים שפרסם קונדרה באתר האינטרנט של הרווארד הוא סיפר שביום הראשון שלו כמנהל המיחשוב הראשי של הממשל האמריקני הוא קיבל "ערימה של מסמכים על פרויקטים בשווי של 27 מיליארד דולרים שהיו בפיגור של שנים אחרי לוחות הזמנים וחרגו במיליוני דולרים מהתקציב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים