טלדור תרכוש את טריבייס תמורת שמונה מיליון שקלים

טריבייס היא מרכז פיתוח שמגדיר עצמו "בוטיק טכנולוגי" ● החברה מתמחה בתחומי הווב ומעסיקה נשים חרדיות מעולם פיתוח מערכות הווב ופיתוח טכנולוגיות בעולמות האינטרנט והסלולר ● מדובר במרכז הפיתוח הגדול בישראל בטכנולוגיות קוד פתוח - ג'אווה, PHP ו- RoR - ויש לו לקוחות בארץ ובעולם

טלדור תרכוש את טריבייס (3BASE), בית תוכנה המעסיק נשים חרדיות. היקף העסקה, כמו גם עצם קיומה, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים המקורבים לטלדור אישרו בפני אנשים ומחשבים, כי היא תתבצע בימים הקרובים וכי היקפה עומד על שמונה מיליון שקלים.

טריבייס היא מרכז פיתוח חרדי שמגדיר עצמו "בוטיק טכנולוגי". החברה מתמחה בתחומי הווב ומעסיקה כוח אדם מעולם פיתוח מערכות הווב ופיתוח טכנולוגיות בעולמות האינטרנט והסלולר. מדובר במרכז הפיתוח הגדול בישראל בטכנולוגיות קוד פתוח – PhP, ג'אווה (Java)  ו-RoR – ויש לו לקוחות בארץ ובעולם. טריבייס מתמחה גם בפיתוח פתרונות מיחשוב ענן ו-Big data

החברה הוקמה בשנת 2008 ומכנה עצמה "סיירת מטכ"ל" לפיתוח בסביבת ווב בישראל. היא מתהדרת במתודולוגיות גיוס עובדים והכשרה, אותן היא פיתחה, המבוססות על תהליכים דומים של יחידות העילית בצה"ל ובמשרד הביטחון. באתר החברה נכתב, כי המתודולוגיות הללו מאפשרות לטריבייס "לזהות ולגייס את מיטב המוחות במגזר החרדי. הדגש בתהליך הגיוס הוא על יכולות אישיות מרשימות, צורת חשיבה יצירתית ויכולות אנליטיות ללא קשר להשכלה ולניסיון". החברה מונה במרכז הפיתוח שלה כ-100 מתכנתות מהמגזר החרדי.

מנכ"ל טריבייס הוא פיני מנדל, בעברו מייסד ומנכ"ל חברת שילוג לניהול לוגיסטי של ציי רכב. המנהל הטכנולוגי הוא יוסי כהן, בעל ניסיון של 12 שנים בתחום הארכיטקטורה והפיתוח. טל וובר הוא סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה.

בית התוכנה של טריבייס נמצא באלעד ומעסיק חרדיות צעירות. טלדור בוחנת את האפשרות להעביר אותו לאחר הרכישה לבני ברק.

בין עשרות לקוחות טריבייס, להן היא מספקת שירותי פיתוח תוכנה, נמנות סונול, אוזוויז'ן (OzVision), קלאריזן, U Bank מקבוצת הבינלאומי, רד תקשורת ואלרון.

זוהי הרכישה הראשונה של טלדור בשוק ה-IT של חברה המבוססת על כוח אדם מהמגזר החרדי, והיא תהפוך אותה למעסיק השני בגודלו בענף ה-IT מבחינת מספר העובדים ממגזר זה. לפני שבע שנים החלה מטריקס (Matrix) במיזם תלפיות, שלימים נקרא matrix global – ומתבסס על מתכנתות חרדיות שהוכשרו על ידי חטיבת ההדרכה וההטמעה של החברה. מטריקס מעסיקה כיום כ-800 נשים חרדיות שעובדות בתחומי פיתוח התוכנה וה-QA, עם עשרות לקוחות בשוק הישראלי והעולמי. שחקן נוסף במגזר החרדי הוא קבוצת אמן, המעסיקה במסגרת מיזם תהילה עשרות חרדיות.

לדברי אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, "רכישת טריבייס תשלים את יכולותיה של טלדור בתחום מיחשוב הענן ותבסס את מעמדה כ-One-stop-shop בשוק ה-IT בישראל. רכישת טריבייס תעניק לטלדור גישה לכוח האדם האיכותי הקיים במגזר החרדי ההולך ומתבסס כאלטרנטיבת nearshore איכותית ואמינה, בעולמות שירותי הבדיקות ופיתוחי ווב מתקדמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים