דיווחים: גוגל תשיק משקפי מציאות רבודה מבוססי אנדרואיד

המשקפיים יצוידו בחיבור סלולרי בדור שלישי או רביעי, לצד התקן GPS וחיישני תנועה, כאשר התצוגה תופיע באחת העדשות ● שליטה בחומרים המוצגים, לרבות גלילה בתפריטים ובחירת האפשרויות, תתבצע באמצעות תנועות ראש ● תג המחיר הצפוי: 600 דולרים

תוספת חדשה עתידה להצטרף בקרוב לשלל ההתקנים שפועלים על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) מבית גוגל (Google): משקפיים. עובדי החברה סיפרו לניו יורק טיימס (New York Times), כי גוגל מפתחת משקפי מציאות רבודה (Augmented Reality) בעלי יכולת תצוגה עילית, שתקרין ממשק המבוסס על מערכת ההפעלה.

על פי הטיימס, המשקפיים יצוידו בחיבור סלולרי בדור שלישי או רביעי, לצד התקן GPS וחיישני תנועה, כאשר התצוגה תופיע באחת העדשות. שליטה בחומרים המוצגים, לרבות גלילה בתפריטים ובחירת האפשרויות, תתבצע באמצעות תנועות ראש.

המידע שיוצג במשקפיים יתבסס על חיבור רציף לשירותי ענן, ובעיקר על Google Maps ו-Google Goggles, שיאפשרו קבלת מידע מילולי על פרטי הנוף השונים, דוגמת בניינים, ציורים וכן הלאה. לשם כך, במשקפיים תותקן גם מצלמה ברזולוציה נמוכה.

יצוין, כי גוגל טרם אישרה את קיומו של הפרויקט ולא מסרה פרטים כלשהם לגביו. למרות זאת, קובע הניו יורק טיימס בהתבסס על שיחות שערך עם עובדי החברה, כי המוצר עתיד להופיע לקראת סוף השנה ולשאת תג מחיר של כ-600 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים