המשפט החוזר בין אורקל לסאפ ייפתח ביוני

שני הצדדים ישובו לאולם הדיונים בפרשת TomorrowNow, לאחר שסכום הפיצויים שנפסק לטובת אורקל הופחת משמעותית ● "אנו מרוצים מההחלטה ונפעל ליישב את העניין בהקדם האפשרי", מסר דובר סאפ

אורקל (Oracle) החליטה לגשת למשפט חוזר בתביעתה נגד סאפ (SAP). זאת, לאחר שבשנת 2010 קבע חבר מושבעים בבית המשפט שבצפון קליפורניה, כי על סאפ לשלם לה פיצויים בסכום של 1.3 מיליארד דולרים, על כך שבחברה הבת TomorrowNow הורידו קבצים ללא אישור משרתי אורקל. אולם, בסופו של דבר, השופטת המחוזית פיליס המילטון הפחיתה את סכום הפיצויים ל-272 מיליון דולרים, משום שמצאה כי אורקל לא הוכיחה שנגרמו לה נזקים בסכום גבוה יותר.

בתחילת החודש החליטו באורקל לבחור באפשרות של משפט חוזר, אך פרקליטי החברה ציינו, כי חודש יוני 2012 אינו נוח להם בשל התחייבויות קודמות. השופטת השיבה, כי במקרה כזה ניתן יהיה לדחות את הדיון, אך לפי שעה היא אינה משנה את התאריך משום ש-"ממילא רוב הדיונים שנקבעים בבית המשפט המחוזי אינם נערכים בסופו של דבר". בסאפ קיבלו את המועד בברכה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מדובר אורקל. ג'יימס דבר, דובר סאפ, מסר כי "אנו מרוצים מההחלטה ונפעל ליישב את העניין בהקדם האפשרי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים