מנמ"ר חדש בבזק בינלאומי: שגיא קוז'וך מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות; אייל צפריר ינהל את הפעילות העסקית

קוז'וך שימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל אגף התפעול הארצי בחטיבת ההנדסה והרשת בבזק ● קודם לכן שימש במשך עשר שנים כמנהל תחום התפעול ההנדסי בבזק בינלאומי ● צפריר שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות המידע בבזק בינלאומי ב-4.5 השנים האחרונות, במהלכן הוביל את האגף להישגים רבים, כשהבולט בהם היה פרויקט הכבל התת ימי שפרסה החברה בשנה שעברה מישראל לאירופה

בזק בינלאומי הודיעה היום (ד') על חילופים בצמרת ההנהגה הטכנולוגית של החברה: שגיא קוז'וך מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות המידע במקומו של אייל צפריר, שעבר לנהל את התחום העסקי בחברה כסמנכ"ל הפתרונות לעסקים.

קוז'וך (36) שימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל אגף התפעול הארצי בחטיבת ההנדסה והרשת בבזק. קודם לכן שימש במשך עשר שנים כמנהל תחום התפעול ההנדסי בבזק בינלאומי. הוא בעל תואר שני (MBA) במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ובעל תואר ראשון (B.Sc.) בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מהמכון הטכנולוגי בחולון. צפריר (37) שימש ב-4.5 השנים האחרונות כסמנכ"ל טכנולוגיות המידע בבזק בינלאומי. הוא הוביל את האגף להישגים רבים, כשהבולט בהם היה פרויקט הכבל התת ימי שפרסה החברה בשנה שעברה מישראל לאירופה.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי: "כניסתנו המואצת לתחום מיחשוב הענן והתרחבות פעילותנו העסקית בתחומי המיחשוב, התקשורת ועולמות האינטגרציה לעסקים, מייצרת לנו אתגרים גדולים. אין לי ספק כי עם ניהולם של שגיא את אגף טכנולוגיות מידע ואייל את אגף פתרונות לעסקים, נצמח לגבהים חדשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    רק שכחו לציין כי קרוב משפחה שלו היה פעם סמנ"כל בחברה והכניס אותו לחברה ודאג לו כמו שאומרים ויטמין P אף פעם לא מזיק

אירועים קרובים