סלקום זכתה במכרז הסלולר הענק של צה"ל: 5.1 אג' לדקת שיחה, 0.3 אג' ל-SMS

סוף עידן המירס בצה"ל: כ-80 אלף מנויי הסלולר בצבא יעברו בקרוב לסלקום, וישלמו את המחירים הזולים ביותר בשוק הישראלי ● לפי תנאי המכרז החדש, תספק סלקום שירותי סלולר לצה"ל במשך שלוש השנים הקרובות, עם אופציית הארכה לעד שבע שנים ● משרד הביטחון: "קיבלנו את המחיר הטוב ביותר בשוק. שיפרנו באופן דרמטי את המחיר הנוכחי"

בתום מכרז מקוון שנערך מאז שעות הבוקר על ידי משרד הביטחון, גברה היום (ג') סלקום על פלאפון ופרטנר וזכתה במכרז צה"ל לטלפוניה סלולרית. בכך הדיחה סלקום את מירס, שלא השתתפה במכרז החדש, כספקית הסלולר הרשמית של הצבא. המדובר במכרז הסלולרי השני בגודלו בישראל, לאחר המכרז של החשב הכללי לשירות הציבורי, והיקפו נאמד בכ-80 אלף מנויי סלולר.

לפי תנאי המכרז החדש, תספק סלקום שירותי סלולר לצה"ל במשך שלוש השנים הקרובות, עם אופציית הארכה לעד שבע שנים.  המחיר שישלמו מנויי צה"ל הוא הזול ביותר בשוק הישראלי: דמי מנוי של 14 שקלים לחודש, 5.1 אג' לדקת שיחה ו-0.3 אג' להודעת SMS.

ממשרד הביטחון נמסר בעקבות המכרז, כי הבחירה של משרד הביטחון בסלקום היא הבחירה האיכותית והחסכונית ביותר עבור קציני וחיילי צה"ל. "למעשה, במכרז הזה קיבלנו את המחיר הטוב ביותר בשוק. שיפרנו באופן דרמטי את המחיר הנוכחי".

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "המשפחה הסלולרית הגדולה בישראל מתרחבת. אנו גאים על בחירת צה"ל בסלקום כספק הסלולר ורואים בה הבעת אמון ביכולות הטכנולוגיות והשירותיות שמציעה סלקום לצה"ל ולבני המשפחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    עכשיו הרשת של סלקום תקרוס.נראה את בטחון שדה מתמודד עם קצינים שמצלמים מקומות סודיים. אם בתעשייה האווירית מעקרים מצלמות , צריך לעשות את זה גם בצבא!!!! נראה את צהל מתמודד עם רשת אינטרנט הכי איטית מכל החברות. מירס לא הפסידה במכרז, אנשי הצבא קרעו את הרשת שלה, ועדיין המירס ישמש את הצבא כי הוא היחיד שזמין בעיתות חרום.

אירועים קרובים