המלאך מודה לגליה מאור – פרק ב'

בערב חג הפסח, השכם בבוקר, כינס המלאך – הלוא הוא איציק מלאך, המשנה למנכ"ל בנק לאומי, ראש חטיבת התפעול והמיחשוב ומנמ"ר הנמרים – כאלף מעובדיו על כר הדשא. על הפרק: להיפרד כהלכה מגליה מאור, אשר מסיימת את תפקידה כמנכ"לית הבנק לאחר 17 שנה. במהלך כל אותן שנים עמד המלאך בראש אגף המיחשוב המתקדם של הבנק, שפעילותו לאורך השנים תרמה רבות למיקומו בצמרת הבנקים המובלים. הפרידה המרגשת ממנה היא הערכה אישית וחטיבתית על תמיכתה בפעילותו של אגף המיחשוב.

אז מי ומי נצפה? דיילי ציפי הבחינה באורחים רבים, ביניהם מנהלים בכירים של ספקיות הבנק. כשהמלאך קורא, מי לא יגיע. עוד נצפו: רבים מאלה המככבים בצמרת שיאני השכר של ענף התיקשוב בישראל, שבסופו של יום, בנק לאומי הוא מקור הכנסה גדול ביותר שלהם.

08:35. מימין: נתי אברהמי, מנכ"ל יעל, מצטרף ומתקבל על ידי שני שותפיו הטכנולוגיים הגדולים: יהושע בקולה ומאיר ניסנסון

08:37. דוד טוביאס ונשות לאומי. מימין: דורית לזרוביץ, לידה אביבה בדי מנהלת בכירה וראש משאבים ומנהל IT בחטיבת תפעול ומחשוב בלאומי אשר החליפה את יהודית לוינהר (בתמונה משמאל).

08:40. מימין: משה וולף - סגן המלאך וראש חטיבת תפעול, אביבה בדי ודורית לזרוביץ

08:41. המלאך, גוטמן וזיו מנדל, סמנכ"ל במטריקס ומנהל משותף בחטיבת ההדרכה וההטמעה - ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ה-Offshore במטריקס גלובל וחטיבת הבדיקות טאקט בדיקות. תואר ארוך שמתאים מעתה לגובהו בלבד, ולא עוד לעוביו

08:43. הנה מגיע גם אבי באום, מנכ"ל ובעלים של חילן-טק, וממתיק "סוד" עם המלאך

08:44. ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות

המשך יבוא

אירועים קרובים