פרטנר משיקה תוכניות חדשות של תשלום לפי רמת הצריכה בפועל

התוכניות בנויות על מחיר של 25 אגורות לדקת שיחה, להודעת SMS ולמגה גלישה, ומציעות שלושה מסלולים – של 100, 150 או 200 שקלים עבור חבילה ● התוכניות החדשות לא כוללת דמי שימוש, אך מחייבות שימוש מינימאלי של 35 שקלים ● החידוש לפי החברה הוא, כי המשתמש ישלם לפי רמת השימוש שלו גם אם בחר חבילה שונה מהצריכה בפועל

רבעון מעורב לפרטנר

פרטנר מגיבה לתחרות הגוברת מצד מפעילות ה-MVNO: מרחיבה את מגוון תוכניות הקליר שלה, ומשיקה את תוכניות קליר מאקס, המאפשרות בקרה ושליטה של המשתמש על היקף התשלום החודשי שלו. כך, מקבל הלקוח התראה כאשר הוא מגיע לתקרת השימוש החודשית שלו.

התוכניות בנויות על מחיר של 25 אגורות לדקת שיחה, להודעת טקסט ולמגה גלישה, ומציעות שלושה מסלולים – של 100, 150 או 200 שקלים עבור חבילה. התוכניות החדשות לא כוללת דמי שימוש, אך מחייבות שימוש מינימאלי של 35 שקלים.

בתקרת החיוב של 100 ו-150 שקלים, נוספות ללקוח עוד 20 דקות שיחה או הודעות ללא תשלום, והתראה כאשר החבילה מגיעה ל-75%, ל-90% ול-100% ניצול. בתקרה המקסימאלית יוכל המשתמש להמשיך לדבר ולשלוח הודעות ללא תשלום נוסף עד 2,000 דקות או הודעות, וגלישה ללא הגבלה תוך האטת קצב.

החידוש לפי החברה הוא, כי המשתמש ישלם לפי רמת השימוש שלו גם אם בחר חבילה שונה מהצריכה בפועל. מעבר לחבילות, יוכלו הלקוחות לרכוש חבילות גלישה מורחבות, חבילת TV או מוזיקה, וחבילת אחריות ותחזוקה.

אירועים קרובים