הסטארט-אפ החדש של דב מורן: שירות.נט – מערכת לניהול הקשר בין צרכנים לספקי השירות שלהם

שירות.נט מספקת גישה מהירה למוקד הרלוונטי אצל ספקי השירות, הקלטת השיחות ותיעוד המידע על איכות השירות וזמני התגובה ● בנוסף, מאפשרת המערכת יצירת קשר בין המשתמשים לצורך החלפת מידע צרכני ונתונים על ספקי השירותים ● שירות.נט זמינה בחינם החל מהיום על פלטפורמות אנדרואיד, iOS ו-Web, ותוצע בקרוב גם למשתמשי חלונות פון

דב מורן, מייסד M-Systems וממציא הדיסק און קי

היזם דב מורן הציג היום (ב') את הסטארט-אפ החדש שלו, שירות.נט, המאפשר לצרכנים לנהל את קשריהם עם ספקי השירות השונים, כמו חברות תקשורת, בנקים, עיריות, חברות אשראי ועוד. היישום מספק גישה מהירה למוקד הרלוונטי אצל ספקי השירות, הקלטת השיחות ותיעוד המידע על איכות השירות וזמני התגובה.

המערכת החדשה מאפשרת יצירת קשר בין המשתמשים לצורך החלפת מידע צרכני ונתונים על ספקי השירותים בין חברים בשירות.נט או ברשתות חברתיות חיצוניות. היא זמינה חינם החל מהיום על פלטפורמות iOS, אנדרואיד (Android), ו-Web, וצברה עד כה כ-100 אלף משתמשים. לדברי מורן, היישום המדובר צפוי להיות זמין בקרוב גם לחלונות פון (Windows Phone), בזכות מימון של מיקרוסופט (Microsoft).

מורן ציין בהשקה, כי עד כה הושקעו בחברה כמה מאות אלפי דולרים, והיא מעסיקה שמונה עובדים. המודל העסקי יתבסס על שיווק המידע שהיא אוספת למנהלי שיווק ושירות לקוחות, מנהלי IT בארגונים וכדומה. השירות לספקים יינתן באמצעות פורטל ספקים, שעדיין אינו פעיל, שיציע דו"חות וחיתוכים שונים של הנתונים, בהתאמה לדרישות הספקים.

בשלב הראשון תושק המערכת בשוק המקומי, ובחודשים הקרובים מתכוונים היזמים לפעול גם בחו"ל.

מאחורי החברה עומדים גיל פרץ – מנהל החברה, רותם מנטש – סמנכ"לית השיווק, ואודי ויינשטיין – סמנכ"ל המוצרים. מורן הוא המשקיע המרכזי בחברה, ומשמש גם כיו"ר מועצת המנהלים שלה.

"המטרה היא לשפר את השירות בישראל, ולאחר מכן במקומות שונים בעולם", ציין מורן באירוע ההשקה. "המערכת עוזרת למשתמש לנהל את חשבונותיו, לחלוק את חוויות השירות שלו עם אחרים, להתקשר לנותני השירות ביעילות ותוך מתן אפשרות להקלטה, תיעוד השיחה ועוד", אמר מורן.

יזמי החברה. מימין: רותם מנטש, סמנכ"לית השיווק; דב מורן, המשקיע המרכזי בחברה ויושב ראש מועצת המנהלים שלה; גיל פרץ, היזם ומנכ"ל החברה; ואודי ויינשטיין, סמנכ"ל המוצרים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים