חשד: סמנכ"ל בחברת היי-טק שכנע ילדות להתפשט מול מצלמות רשת וקיים עימן יחסי מין וירטואליים

הסמנכ"ל נחשד בתקיפות והטרדות מיניות של מאות ילדים וילדות באמצעות האינטרנט ● הוא נעצר לאחר שיתוף פעולה בין המשטרה ליחידה של האינטרפול, שעוסקת באיתור אתרי פדופיליה והנכנסים אליהם ● בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד בשמונה ימים ואסר על פרסום זהותו

בית משפט השלום בכפר סבא האריך אתמול (ב') בשמונה ימים את מעצרו של סמנכ"ל בחברת היי-טק החשוד בפדופיליה. בהחלטת בית המשפט נכתב, כי העבירות המיוחסות לו הן מעשים מגונים ואחזקת פרסומי תועבה של קטינים.

הבכיר, תושב השרון, בן 40, נשוי ואב לשלושה, נעצר אתמול בחשד, כי בארבע השנים האחרונות תקף והטריד מינית מאות ילדים וילדות באמצעות האינטרנט. לבקשת פרקליטו של החשוד הוציאה השופטת מירב בן-ארי מבית משפט השלום בכפר סבא צו איסור פרסום על זהותו של החשוד.

סמנכ"ל חברת ההיי-טק נעצר במקום עבודתו ועם הגיעו לבית המעצר ניסה להתאבד. בחקירתו הוא הודה במעשים המיוחסים לו. במחשבו האישי נמצאו חומרי פדופיליה וכן תוכנות מסרים מיידיים (IM) שבאמצעותן התכתב עם הילדים והילדות. על פי החשדות, הוא נהג לשכנע את קורבנותיו להתפשט מול מצלמות הרשת ולבצע בעצמם מעשים מגונים. כמו כן, הוא חשוד שקיים עם הילדות יחסי מין וירטואליים. במשטרה בודקים האם ניתן להאשים אותו בעבירות חמורות יותר.

על פי החשד, סמנכ"ל ההיי-טק גלש באתרים לבני נוער וברשתות חברתיות המיועדות להם, תוך שהוא מתחזה לילדה ומשתמש בזהויות בדויות שונות ורבות.

החקירה החלה בעקבות גילויו של אבי אחת הילדות שהותקפו והוטרדו, שהתלונן במשטרה. החשוד אותר לאחר שיתוף פעולה בין חוקרי משטרת מחוז המרכז לאינטרפול, שיש לה יחידה שעוסקת באיתור אתרי פדופיליה והנכנסים אליהם. האינטרפול משתף את משטרות העולם בכתובות IP של גולשים לאתרים כאלה, מורידים קבצים פדופיליים או כאלה המפיצים אותם.

בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה לפרסם את זהותו של הבכיר, לצורך איתור קורבנות נוספים. במשטרה חושדים, כי מדובר במאות קורבנות, ובכוונתם לגבות עדות רק ממעטים מהם.

בפברואר 2010 טענה המשטרה, כי אין לה מספיק כוח אדם על מנת לטפל בפדופיליה ברשת. היא טענה את הדברים לאחר שעצרה את אבינועם ברברמן, מומחה מחשבים, בחשד לפדופיליה. אשתקד נשלח ברברמן ל-12 שנות מאסר, לאחר שהורשע בכך שלכד ברשתו שלוש קטינות בנות 14-11 וביצע בהן עבירות שונות, בהן אונס ומעשי סדום.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מ

    אם למשטרה אין מספיק כוח אדם שיעזור באיתור פדופילים אזי ישנה אפשרות של גיוס מתנדבים. כשם שהמשטרה יודעת לגייס מתנדבים לסיור לתנועה ולנוער כך היא יכולה לגייס מתנדבים גם לפעילות זו אבל צורת ההתגייסות היא ע"י כך שתוכיח שאתה קרקר (כלומר האקר חיובי) . כלומר המשטרה עוקבת אחריך בלי שתדע ובכך מגייסת אותך. מה הועילו חכמים בתקנתם , במקום להשקיע משאבים במציאת האקרים אזי המשטרה משקיעה גם משאבי (שאינם מרובי) בגילוי קרקרים. המשטרה יכולה לבצע תחקירים כולל מכונות אמת + קורסים בכדי לגייס ולהכשיר אנשים טובים לפעילות זו

  2. מאיר

    העיתון עוסק בנושא מיחשוב ולא בנושא פלילים. פלילים יש כול יום גם בקרב עובדי מקצועות מחשב. נא חזרו להיות לא צהובים.

אירועים קרובים