VMware רכשה את וואנובה הישראלית תמורת 95 מיליוני דולרים

וואנובה מפתחת פתרונות וירטואליזציה, תמיכה וניהול לסביבת תחנות העבודה והמחשבים הניידים בארגונים וכן תוכנה לניהול מרוכז של המחשבים האישיים בארגון בתצורת מיחשוב ענן ● החברה הוקמה ב-2007 ומעסיקה כ-40 עובדים במרכז הפיתוח שלה בנתניה ובסן חוזה, קליפורניה

VMware רכשה את וואנובה (Wanova) הישראלית – כך הודיעה ענקית הווירטואליזציה אמש (ג'). היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי מדובר ב-95 מיליוני דולרים.

וואנובה מפתחת פתרונות וירטואליזציה, תמיכה וניהול לסביבת תחנות העבודה והמחשבים הניידים בארגונים וכן תוכנה לניהול מרוכז של המחשבים האישיים בארגון בתצורת מיחשוב ענן. התוכנה מפשטת את ניהול המחשב האישי ואת שירותי התמיכה למשתמשי הקצה, בעיקר עבור מערכי מחשבים מבוזרים ומחשבים ניידים.

החברה הנרכשת הוקמה ב-2007 על ידי איסי בן שאול ואילן קסלר. לפני כמה חודשים פרש קסלר מניהול החברה וכיום מחליף אותו בתפקיד המנכ"ל סבסטיאנו טבארוטו. החברה מעסיקה כ-40 עובדים בנתניה ובסן חוזה, קליפורניה. קרנות ההון-סיכון כרמל ונצ'רס, גריילוק פרטנרס ואופוס קפיטל השקיעו בה 23 מיליון דולרים, בשני סבבי גיוס. מטה החברה יושב בקמפבל, קליפורניה, ומרכז הפיתוח שלה נמצא בנתניה.

הפתרונות שמספקת וואנובה מרכזים ומפשטים את ניהול שולחן העבודה הפיזי. וואנובה מספקת פתרונות לניהול מרוכז של נקודות הקצה ופתרונות התאוששות. תוכנת Wanova Mirage מרכזת את התכנים המלאים של כל שולחן עבודה במרכז הנתונים, למטרות ניהול והגנת נתונים, אספקת פעולות לנקודות הקצה עבור חוויית משתמש ומיטוב של העברת נתונים. מוואנובה נמסר, כי הארכיטקטורה שלה מאפשרת לחברות לצמצם את עלות הבעלות הכוללת (TCO), תוך כדי שיפור בתפעול של ה-IT בהיבט יעילות המשתמש.

תוכנת Wanova Mirage תצטרף לסל מוצרי VMware עבור משתמשי הקצה ותאפשר ניהול מרוכז של תבניות בסיס (Centralized Image Management) וניהול יישומים (Persistent User Installed Applications) עבור שולחנות עבודה וירטואליים ופיזיים.

ג'ף ג'נינג, סגן נשיא שולחנות עבודה ארגוניים ב-VMware, שנמצא השבוע בישראל, אמר בראיון לאנשים ומחשבים ש-"רכישת וואנובה תביא לכך שנספק פתרונות מובילים בתעשייה, עבור ניהול מרוכז של תבניות בסיס (Centralized Image Management) של שולחנות עבודה פיזיים וירטואליים. לשילוב זה יש את הפוטנציאל להגדיר מחדש את סביבת העבודה הווירטואלית. בשל טשטוש הגבולות בין סביבות העבודה הווירטואליות והפיזיות ניתן לספק יתרונות טכנולוגיים של ניהול מרוכז של תבניות הבסיס וניהול יישומים באופן עקבי. פתרונות אלה יכולים להתרחב אל כל המערכות העסקיות, פיזיות ו/או וירטואליות".

לדבריו, "מצאנו את הטכנולוגיה המתאימה ביותר עבורנו לטיפול בתחום ניהול תחנות הקצה הווירטואליות והיא תשתלב עם ההיצע ההולך וגדל שלנו". ג'נינג ציין, כי "נותיר את כל עובדי החברה על מקומם, לא יהיו פיטורים".

הוא סיים בציינו, כי "אנחנו מעריכים את הטכנולוגיה שקיימת בישראל ועם הרכישה החדשה יהיו לנו בה כ-200 עובדי מו"פ". הוא סירב להתייחס לרכישות עתידיות בארץ.

טבארוטו, המכהן גם כיושב ראש וואנובה, אמר ש-"דרישות העסקים מתפתחות באופן קבוע. גם צוותי ה-IT צריכים להתקדם מניהול מכשירים אל ניהול סביבת העבודה של המשתמש ולסייע לחוויית המשתמש במכשירים מגוונים. הרכישה שלנו על ידי VMware מכוונת להתמודדות עם התפתחות זו. נספק תשתיות של סביבות עבודה חכמות, על ידי אספקת ניהול מרוכז של תבניות בסיס, תוך מתן אפשרות להרצת התבניות בצורה גמישה לפי רצון המשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים