גוגל השלימה את רכישת מוטורולה, דניס וודסייד מונה למנכ"ל

וודסייד ייכנס לנעליו של סנג'איי ג'ה, המנכ"ל הוותיק וחובב האנדרואיד, שיפרוש ממוטורולה בקרוב ● לארי פייג', מנכ"ל ואחד ממייסדי גוגל: "זו תקופה נפלאה לפעול בעסקי המכשירים הניידים, ואני משוכנע שהצוות של מוטורולה ייצור את הדור הבא של המכשירים הניידים שישפרו את חיינו בשנים הבאות"

גוגל (Google) השלימה אמש (ג') את רכישת מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) ומינתה את דניס וודסייד – מנהל ותיק בגוגל, למנכ"ל החברה הנרכשת. וודסייד ייכנס לנעליו של סנג'איי ג'ה, המנכ"ל הוותיק שהוביל את ההבראה של יצרנית הטלפונים הסלולריים ונודע כחסיד נלהב של אנדרואיד (Android). ג'ה, נמסר, יפרוש ממוטורולה בקרוב.

בהודעה שפורסמה בבלוג של גוגל ציין לארי פייג', מנכ"ל ואחד ממייסדי ענקית האינטרנט, כי וודסייד יבטיח "מעבר חלק" של החברה, והוסיף כי המנכ"ל החדש סייע לפתח את הפעילות של גוגל במזרח התיכון, אפריקה, מזרח אירופה ורוסיה. בנוסף, ציין, בשלוש השנים שבהן כיהן וודסייד כנשיא גוגל ליבשות אמריקה, הוא סייע להגדיל את ההכנסות של גוגל מ-10.8 מיליארד דולרים ל-17.5 מיליארד.

"כטריאתלט 'איש הברזל', יש לו אנרגיות רבות למסע שבפתח – והוא רשם כבר התחלה נפלאה עם גיוסם של אנשים מעולים לצוות של מוטורולה", כתב פייג' בהודעה שפרסם. בין האנשים שגייס וודסייד, אשר מצטרפים מיד לחברה, נמנים רגינה דוגן – מנהלת DARPA לשעבר, מארק רנדל, לשעבר מאמזון (Amazon) ונוקיה (Nokia), ונסה וויטמן – מנהלת הכספים הראשית לשעבר של Marsh & McLennan, סקוט סאליבן – מנהל משאבי אנוש לשעבר ב-ויזה (Visa) ו-Nvidia, וגארי בריגס – לשעבר סגן נשיא לשיווק לצרכנים פרטיים בגוגל.

פייג' הוסיף והזכיר, כי מוטורולה היא "חברת היי-טק אמריקנית נפלאה, שמאחוריה 80 שנים של חדשנות". הוא הזכיר את מכשיר סטארטק של מוטורולה, הטלפון הסלולרי הראשון "שבזמנו נראה קטן", וכתב כי "זו תקופה נפלאה לפעול בעסקי המכשירים הניידים, ואני משוכנע שהצוות של מוטורולה ייצור את הדור הבא של המכשירים הניידים שישפרו את חיינו בשנים הבאות".

וודסייד, מצידו, ציין כי "מוטורולה המציאה, פשוטו כמשמעו, את כל הענף של המכשירים הניידים, כשייצרה את הטלפון הסלולרי הראשון בשנת 1983. שלושים שנים מאוחר יותר, המכשירים הניידים ניצבים במרכזה של מהפכת המיחשוב. היעד שלנו פשוט: למקד את הצוות המוכשר של מוטורולה בהימורים מועטים וגדולים יותר, וליצור מכשירים נפלאים שישמשו אנשים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים