דיווח: המשא ומתן לרכישת קווסט על ידי דל עלה על שרטון

מקורות המקורבים לעסקה מסרו לרויטרס, כי אף שהמגעים פוצצו, נציגים בדרג נמוך של שתי החברות ממשיכים לשמור על קשר ● התוכנות של קווסט מסייעות לעסקים בכמה תחומי מפתח בעולם המיחשוב: ניהול בסיסי נתונים, ניהול שרתים, ניהול סביבת המשתמשים, הגנה על המידע וגיבויו, ניהול זהויות וניהול גישה, וכן ניטור ביצועים

המשא ומתן שמנהלת דל (Dell) מול חברת קווסט (Quest Software) לרכישתה תמורת כשני מיליארד דולרים עלה על שרטון – כך דיווחה רויטרס (Reuters) בסוף השבוע. עם זאת, מקורות המקורבים לעסקה מסרו לסוכנות הידיעות, כי אף שהמגעים פוצצו, נציגים בדרג נמוך של שתי החברות ממשיכים לשמור על קשר.

התוכנות של קווסט מסייעות לעסקים בכמה תחומי מפתח בעולם המיחשוב: ניהול בסיסי נתונים, ניהול שרתים, ניהול סביבת המשתמשים, הגנה על המידע וגיבויו, ניהול זהויות וניהול גישה, וכן ניטור ביצועים.

כבר בעבר צוין שמה של דל כאחת המועמדות לרכישת קווסט. בכתבה שפורסמה לפני 10 ימים בבלומברג-ביזנסוויק (Bloomberg Businessweek) צוטטו מקורות יודעי דבר שלפיהם דל הייתה אחת מכמה חברות שניהלו בחודשיים האחרונים משא ומתן על רכישת קווסט תמורת שני מיליארד דולרים. המגעים החלו לאחר שמנהלי קווסט הסכימו להירכש על ידי קרן השקעות ההון-סיכון אינסייט (Insight).

רכישת קווסט הייתה אמורה להיות עוד צעד במעבר של דל מחברה המספקת מיחשוב אישי לחברה הפועלת באופן כולל בעולם ה-IT ומספקת לארגונים פתרונות מוכללים – של תוכנה, חומרה ושירותים, לרבות תקשורת ואחסון. האנליסטים שיבחו את המהלכים לשינוי מהות החברה עוד מראשיתם, אלא שלעתים, התוצאות הבורסאיות לא עלו עימם בקנה אחד.

דל, קווסט ואינסייט סירבו להגיב לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים