התפטר בכיר באורקל שמתח ביקורת על הנשיא, מארק הארד, ועל מוצרי סאן

בתכתובות שנחשפו במסגרת הליך משפטי בין אורקל לסאן כתב קית בלוק, סגן נשיא בכיר בחברה, בהתייחסו לרכישת סאן, כי "קנינו כלב; מארק הארד רוצה שנמכור את הכלב; אף אחד לא רוצה למכור את סאן, אף אחד לא רוצה לדבר על סאן, אפילו לא הלקוחות של סאן; זה מת, מת, מת" ● באורקל טוענים, כי הוא "התפטר כדי לחפש הזדמנויות עסקיות אחרות" וכי הוא יישאר בינתיים בחברה, על מנת לסייע בחפיפה למחליפו

מנהל בכיר באורקל (Oracle) התפטר לאחר שנחשפו תכתובות בהן הוא מתח ביקורת על מארק הארד, נשיא משותף בחברה, ועל מוצרי החומרה של סאן (Sun), שאורקל רכשה אותה.

בהודעה שמסרה ענקית ה-IT לבורסה בסוף השבוע נכתב, כי קית בלוק, סגן נשיא בכיר למכירות ולייעוץ בחברה לאזור צפון אמריקה, "התפטר כדי לחפש הזדמנויות עסקיות אחרות".

התכתובות ובהן דברי הביקורת נחשפו במסגרצ הליך משפטי שמתקיים בין אורקל ל-HP, שהארד התפוטר ממנה לאחר שנחשפה פרשיית מין בה היה מעורב, בדבר השימוש במעבדי איטניום (Itanium). תמליל התכתובות בשירות המסרים המיידיים של החברה העלה, כי בלוק כתב ביולי אשתקד: "קנינו כלב. מארק (הארד) רוצה שנמכור את הכלב… אף אחד לא רוצה למכור את סאן… אף אחד לא רוצה לדבר על סאן… אפילו לא הלקוחות של סאן. זה מת, מת, מת". אנג'י דודסון, סגנית נשיא למשאבי אנוש באורקל, השיבה לו: "זה חזיר בליפסטיק".

בלוק יישאר באורקל זמן מה על מנת לסייע בחפיפה למחליפו, מסרה החברה בהודעתה לבורסה.

לארי אליסון, מייסד ומנכ"ל החברה, לא התרגש כשנודע דבר ההתכתבות, לפני שבועות אחדים. בדבריו בכנס AllThingsDigital ערך אליסון השוואה בין אורקל לאפל (Apple) והגן על רכישת סאן. הוא כינה אותה "הרכישה הכי רווחית שלנו. סאן כבר החזירה את מחירה והיא רווחית באופן קיצוני. אנחנו עושים ממנה המון כסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים