ארצות הברית: בית המשפט אסר לשווק את מכשירי Galaxy Tab 10.1 של סמסונג

השופטת לוסי קוה קיבלה את עתירתה של אפל והוציאה צו מניעה שאוסר על מכירת מחשבי הלוח של סמסונג, שנחשבים בעיני רבים למתחרים המובילים של מחשבי iPad ● בהחלטתה כתבה השופטת, כי יש לסמסונג הזכות להתחרות באפל - אולם לא בצורה לא הוגנת ● אפל טענה, כי הצו מוכיח שטענותיה שהמוצרים של סמסונג הם בבחינת "חיקוי בוטה של מוצרי אפל" היו נכונות ● לא ניתן היה לקבל תגובה מסמסונג

בית המשפט של המחוז הצפוני של קליפורניה נעתר לבקשתה של אפל (Apple) והוציא צו מניעה שאוסר על מכירת דגמי Galaxy Tab 10.1 של סמסונג (Samsung). דגמים אלה נחשבים בעיני רבים למתחרים המובילים של מחשבי iPad של אפל.

הצו ייכנס לתוקף לאחר שאפל תפקיד ערבות בסכום של 2.6 מיליון דולרים לכיסוי הנזקים שייגרמו לסמסונג, במקרה שבמועד מאוחר יותר יקבע בית המשפט שהצו היה מיותר. בהחלטתה כתבה השופטת לוסי קוה, כי "אף על פי שעומדת לסמסונג הזכות להתחרות באפל, היא לא רשאית להתחרות בצורה לא הוגנת, באמצעות הצפת השוק במוצרים שיש בהם משום הפרת זכויות".

דובר אפל מסר, כי הצו מוכיח שהצהרותיה הקודמות של החברה, שטענה שהמוצרים של סמסונג הם בבחינת "חיקוי בוטה של מוצרי אפל", היו נכונות. עוד הוא טען, כי אפל צדקה בכך ש-"נלחמה בעוז להגנת הקניין הרוחני שלה מפני חברות שמבקשות לגנוב את רעיונותיה".

לא ניתן היה לקבל את תגובת סמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים