סיסקו תפטר 2% מעובדיה – 1,300 במספר

ענקית הרשת תבצע סבב נוסף של פיטורי עובדים - כשנה לאחר שהכריזה על כוונתה לפטר כ- 14% מעובדי החברה ברחבי העולם ● המהלך יבוצע במסגרת המאמץ המתמשך של החברה לקצץ את ההוצאות ולהגדיל את הרווחים

סיסקו (Cisco) מתכוונת לפטר 2% מהעובדים שלה ברחבי העולם – כ- 1,300 במספר. המהלך יבוצע במסגרת המאמץ המתמשך של החברה לקצץ את ההוצאות ולהגדיל את הרווחים.

הפיטורין נעשים "כחלק מהתוכנית שלנו לקדם את הפשטות, להאיץ את קבלת ההחלטות ולהגביר את הגמישות והזריזות ברחבי סיסקו", מסרה הדוברת, קרן טילמן. "אנחנו עורכים כל העת בדיקות של פעילותנו ונחושים, בכל מקום שהדבר נחוץ, להתאים את השקעותינו להזדמנויות הצמיחה".

נכון לסוף הרבעון השלישי של שנת הכספים העסיקה סיסקו 65,223 עובדים.

סבב הפיטורין החדש נערך כשנה לאחר שסיסקו הכריזה על כוונתה לפטר כ-14% מעובדיה ברחבי העולם, שהיו אז כ-11,500 עובדים. הפיטורין שעליהם הכריזה אז החברה כללו קיצוץ של 15% בדרג הניהולי הבכיר – מדרגה של סגן נשיא ומעלה.

ניסיונותיה של החברה לפעול במגזר של הצרכנים הפרטיים לא נחלו הצלחה. בין השאר החליטו בחברה לבטל את סדרת המצלמות Flip ולהתמקד בעסקי הרשתות, שמייצגים את ליבת פעילותה של החברה.

בזמן שסיסקו ניסתה להרחיב את תחומי הפעילות, על אף שהיא עדיין נהנית ממעמד דומינטי בשוק נתבי ה-IP, נחלש מעמדה בזירה של מתגי Ethernet, שם היא מתחרה מול חברות כמו HP וחוואוי.

בחודש מאי דיווחה סיסקו על רווח של 2.2 מיליארד דולרים ברבעון השלישי, שהם 40 סנטים למנייה – עלייה של 6.6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, מדובר בתוצאה פחותה מהתחזיות של האנליסטים, שצפו רווח של 47 סנטים למנייה.

המנכ"ל, ג'ון צ'יימברס, הביע בחודש מאי אופטימיות וציין, כי "בסביבה של השקעות זהירות בתחום המיחשוב, אנחנו ממשיכים להפגין ביצועים טובים מאלה של מתחרינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים