דיווחים: ה-Surface של מיקרוסופט יעלה בין אלף לאלפיים דולרים

הדגם הזול ביותר, שיצויד במערכת ההפעלה חלונות 8 RT, יעלה כאלף דולרים, בעוד שהדגם היקר ביותר, שיכלול את מערכת ההפעלה חלונות 8 פרו, יעלה כ-2,150 דולרים ● ממיקרוסופט נמסר, כי "מחירי המחירון המומלצים יפורסמו סמוך למועד שבו המחשבים יהיו זמינים"

מיקרוסופט (Microsoft), שעל פי ההערכות המוקדמות תכננה לשווק את מחשבי הלוח מדגמי Surface במחירים תחרותיים, תציע את הטאבלטים במחיר התחלתי של כאלף דולרים –  כך פורסם באתר אינטרנט שוודי.

מהנתונים שהתפרסמו עולה, כי הדגם הזול מכולם, שיצויד במערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) בגרסת RT, יעלה 6,990 קרונות, שווה ערך לכאלף דולרים. הדגם היקר ביותר, שיצויד במערכת ההפעלה חלונות 8 פרו (Windows Pro), יעלה 14,990 קרונות – כ- 2,150 דולרים. עם זאת, המחירים במדינות אחרות עשויים להיות שונים. אולם, בשבדיה, המחיר של מחשבי iPad, למשל, הוא בין 770 ל-1,030 דולרים, כלומר, המחיר של מחשב Surface הזול ביותר מקביל למחיר של מחשב iPad היקר ביותר.

ממיקרוסופט נמסר, כי "מחירי המחירון המומלצים יפורסמו סמוך למועד שבו המחשבים יהיו זמינים. המחירים יהיו תחרותיים ודומים למחירים של מחשבי לוח עם מעבדי ARM או מחשבי PC מסוג אולטרה-בוק (Ultrabook) של אינטל (Intel)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים