מיקרוסופט: הממשק הראשי של חלונות 8 לא ייקרא עוד מטרו

הענקית מרדמונד החליטה לוותר על השם לאחר התייעצות שערכה עם מספר שותפים בכירים באירופה ● היא הורתה לעובדי החברה שלא להשתמש בו יותר ולקרוא לממשק Windows Style 8 UI עד למציאת שם חדש, אותו היא כבר החלה לחפש

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) לא תשתמש יותר במונח מטרו (Metro) כשם ממשק המשבצות החדש של חלונות 8 (Windows 8). החלטה זו התקבלה מספר ימים לאחר שהחברה התחילה לשלוח את גרסאות ה-RTM הראשונות ליצרניות המחשבים והטאבלטים, לקראת ההשקה הרשמית של חלונות 8 והטאבלטים מסדרת Surface, שתתקיים ב-26 באוקטובר.

האתר The Verge, שחשף את הסיפור, ציטט מקורבים שסיפרו שההחלטה לוותר על השם מטרו נבעה מהתייעצות שביצעה הענקית מרדמונד עם שותפים בכירים באירופה. בעקבות ההתייעצות היא הורתה לכל עובדי החברה להפסיק להשתמש במיתוג מטרו באופן מיידי. בינתיים, עד למציאת שם חדש, היא הורתה להם להשתמש במינוח Windows Style 8 UI ("ממשק משתמש בסגנון חלונות 8").

לפי אותם גורמים, מיקרוסופט כבר החלה לחפש מינוח חדש לממשק המשתמש הראשי והיא מקווה שעד סוף השבוע הקרוב היא תמצא שם מותג שיתאים.

ממשק המשבצות, או המטרו, הפך עיצוב ברירת המחדל של מוצרי התוכנה של מיקרוסופט, שבאחרונה סיימה להתאים את שירות הדואר שלה, הוטמייל (Hotmail), למראה החדש של חלונות 8, ואף שינתה את שמו ל-Outlook.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים