סופו של עידן: איציק מלאך, מנמ"ר המנמ"רים, פורש מהנהלת בנק לאומי

בין המועמדים הבולטים להחליף את מלאך, נמנים דוד טוביאס – ראש אגף הפיתוח במחלקת המיחשוב והטכנולוגיה בבנק וששון מרדכי – סגנו לשעבר של מלאך ומבקר הבנק

בנק לאומי הודיע הבוקר (ד'), כי יצחק (איציק) מלאך – ראש חטיבת התפעול והמיחשוב והמשנה למנכ"ל הבנק, יסיים את תפקידו ב-31 בדצמבר ויפרוש במהלך 2013. בין המועמדים הבולטים להחליף את מלאך, נמנים דוד טוביאס – ראש אגף הפיתוח במחלקת המיחשוב והטכנולוגיה בבנק וששון מרדכי – סגנו לשעבר של מלאך ומבקר הבנק. עם זאת, יצוין, כי הודעה רשמית בדבר זהות מחליפו של מלאך כראש חטיבת התפעול והמיחשוב טרם נמסרה.

משקיפים בתעשיה ציינו, כי למרות שטוביאס הובא על ידי מלאך מבנק ישראל, והומלץ על ידי מלאך להנהלת הבנק כמחליפו, הרי מי שייבחר בסופו של דבר לתפקיד, ככל הנראה, הוא ששון מרדכי. על פי אותם גורמים, לרקפת רוסק-עמינח, מנכ"לית בנק לאומי החדשה יחסית, אין שום מחוייבות למלאך, ולכן צפוי כי תבחר במרדכי. לאנשים ומחשבים נודע, כי מועמד נוסף הוא משה וולף, סגנו של מלאך וראש חטיבת התפעול בבנק.

לפני שהגיע לבנק, שירת מלאך (63) בצבא במגוון תפקידים: הוא החל כקצין תותחנים – תפקיד שבו זכה לצל"ש על פעילותו בגזרת תעלת סואץ בתחילת שנות השבעים – ולאחר מכן טיפס לצמרת חיל הקשר והאלקטרוניקה, עד שהועלה לדרגת אלוף-משנה, כשמונה למפקד ממר"ם השמיני, בין השנים 1984 ל-1987.

מלאך זכה לשבחים, פרסים ותארים רבים במהלך עבודתו בבנק לאומי. בין היתר, הוכתר כמנמ"ר המנמ"רים של קבוצת אנשים ומחשבים במסגרת תחרות ITAwards השנתית שמארגנת הקבוצה. בינואר השנה זכה מלאך בפרס על מפעל חיים מטעם קבוצת אנשים ומחשבים, במסגרת כנס KickOff 2012. פלי הנמר, יזם ונשיא הקבוצה, הקריא את הנימוקים למתן הפרס ואמר, כי "מלאך מקבל אות הוקרה מיוחד, על הצטיינות מתמדת. ב-17 השנים האחרונות הוא מכהן כמנמ"ר בנק לאומי, ובשנים האחרונות הוא בדרגת מישנה למנכ"ל. במהלך שנים אלה מלאך הנהיג פרויקטים גדולים בתחום המיחשוב, שסייעו לבנק להיות מוביל בתחומו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים