שערן של מניות פייסבוק הגיע לשפל חדש

המניות של הרשת החברתית ירדו ביום ו' ב-4.5% ל-18.23 דולרים, לאחר שחברות הברוקרים הפחיתו את שער היעד של מניות הרשת החברתית ● הסיבה לכך היא ההשפעה הצפויה של מכירת מניות שהחסימה שלהן תשתחרר בשנה הקרובה

שערן של מניות פייסבוק (Facebook) ממשיך להידרדר: ביום ו' הוא רשם ירידה של 4.5%, לאחר שחברות הברוקרים הפחיתו את שער היעד של מניות הרשת החברתית. הסיבה לכך היא ההשפעה הצפויה של מכירת מניות שהחסימה שלהן תשתחרר בשנה הקרובה.

ב-16 באוגוסט קיבלו המשקיעים הראשונים במניות פייסבוק אור ירוק למכירת מניותיהם, ובעקבות כך ירד שערן של מניות החברה ב-6.3%. מאמצע אוקטובר יהיו זמינות למסחר כ-243 מיליון מניות נוספות ומ-14 בנובמבר ייכנסו לשוק יותר מ-1.2 מיליארד מניות. זאת, בהשוואה לכ-628 מיליון מניות שזמינות כיום.

"אנחנו צופים אתגרים טכניים רבים", נכתב בהודעה שפרסמו אנליסטים של BMO Capital Markets. אלה הפחיתו את שער היעד של המניות ל-15 דולרים – 60% פחות משערן ביום ההנפקה, 18 במאי השנה.

על פי דיווחים הפחיתה פירמת BofA Merrill Lynch, אחת החתמיות בהנפקה, את שער היעד של המנייה ל-23 דולרים. ביום ו', בתום מסחר ער, ירד שערן של מניות פייסבוק ל-18.23 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים