אפל צפויה להשיק את ה-iPhone 5 בשבוע הבא

החברה הפיצה הזמנה לאירוע שעתיד להתקיים בסן פרנסיקו ב-12 בספטמבר ● ההזמנה עמומה משהו, כדרכה של אפל, אולם היא כוללת צללית של הספרה 5 ובכך מרמזת שה-iPhone 5 יושק במסגרת האירוע

אפל (Apple) הפיצה הזמנה רשמית לאירוע שיתקיים בסן פרנסיסקו ב-12 בספטמבר. בכך דומה, כי היא מאששת חודשים של שמועות וניחושים, ומכינה את הבמה לאירוע שכולם מצפים לו – השקת iPhone 5. ההזמנה של אפל אמנם עלומה משהו, כדרכה, אך לא מותירה הרבה ספק שהאירוע יהיה ההשקה של מכשיר ה-iPhone החדש.

אין עוד מוצר בעולם שהופצו עליו כל כך הרבה שמועות, ניחושים, ניתוחים והדלפות כמו הדור הבא של מכשיר ה-iPhone. לא עובר יום שלא מתפרסמת בו תמונה או ידיעה "מודלפת" על הכיסוי, המסך, שקע החיבור, אפילו האוזניות של המכשיר. האם כבר נחשפו כל הפרטים או שיש עוד "סודות" על חידושים ודברים שונים שיפורסמו באירוע? לא ברור.

כך או כך, בהזמנה כתוב בגופן גדול המספר 12, המציין את תאריך האירוע, ומתחתיו יש מעין צללית של הספרה 5, שככל הנראה מציינת את הדור החמישי של המכשיר. לכן, נראה ששמו של המכשיר החדש אמנם יהיה iPhone 5, ולא 4SS או NEW, למשל.

על פי ההערכות, הגרסה החדשה של מכשיר הדגל של אפל – שאחראי ליותר ממחצית הכנסותיה – עשויה לכלול מסך גדול, של 4 אינץ', לעומת 3.5 אינץ' בכל מכשיריה הקודמים. לדברי אנליסטים, המסך הגדול יותר עשוי להיות תגובתה של אפל למתחרתה, סמסונג (Samsung), שמכשיריה בעלי המסך הגדול סייעו לה להפוך ליצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם.

יצוין, כי בחודשים האחרונים צצו שמועות שאפל תשיק באירוע גם גרסה מוקטנת של ה-iPad, אך אין לכך שום רמז בהזמנה שהפיצה אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים