ITCOM ו-One1 הטמיעו מערכת CRM במועצה לצרכנות; היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי ש'

המערכת צפויה לשרת עשרות משתמשים, ואמורה לסייע לעובדי המועצה לייעל את תהליכי העבודה בכל הקשור לטיפול בפניות צרכנים ● בנוסף, הוטמע כחלק אינטגראלי ממערכת ה-CRM, מודול לניהול ידע

החברות ITCOM ו-One1 יישמו את מערכת Pivotal CRM 6 במועצה לצרכנות. המערכת צפויה לשרת עשרות משתמשים, ואמורה לסייע לעובדי המועצה לייעל את תהליכי העבודה בכל הקשור לטיפול בפניות צרכנים. בנוסף, הוטמע כחלק אינטגראלי ממערכת ה-CRM, מודול לניהול ידע, הכולל חוות דעת משפטיות שהתקבלו לאורך השנים, וריכוז כל המידע אודות הטיפול בתלונות הצרכנים. כך, המידע שנמצא עד היום על גבי ניירת, יהפוך לאלקטרוני. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

הטמעת המערכת בוצעה כחלק מפרויקט אב למיחשוב אותו מובילה ITCOM במועצה לצרכנות. את הפרויקט, שהתחיל לפני כשנתיים, ניהלה ITCOM משלב האפיון והגדרת הצרכים ועד שלב הטמעת מערכת ה-CRM. בשלב הראשון הוקם פורטל חדש למועצה לצרכנות המשקף את פעילותה הכולל מידע צרכני רחב: סוגיות צרכניות, שאלות ותשובות, טיפים צרכנים, מדריכים, סרטי הדרכה ודוגמאות לתלונות שטופלו בהצלחה. כן בפורטל  פורום סגור בנושא צרכנות פעילה.

אמיר עמרי, מנכ"ל משותף בחברת ITCOM, אמר, כי "פרויקט מתמשך זה, אותו אנו מלווים משלביו הראשונים, הוא דוגמא לתפיסת CRM בה הלקוח נמצא במרכז. תפיסה זו מקבלת משנה תוקף בארגון כמו המועצה לצרכנות, המהווה גוף לפניות הציבור בו יש חשיבות גבוהה למענה מהיר וזמין".

לדברי אוהד זהבי, סמנכ"ל BI ו-CRM ב-One1, "גרסתה החדשה של מערכת Pivotal 6.0 מציבה סטנדרטים חדשים בתחום ה-CRM. העושר הפונקציונאלי לצד היכולת והפשטות לבצע התאמה מהירה של המערכת לצרכי הלקוח הם המפתח להצלחת הפרויקט, להטמעתו בצורה מהירה ולאימוץ הגבוה של המערכת על ידי המשתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים