מנהל הפעילות העסקית של VMware ישראל, רון קוהבלום, הודיע על סיום תפקידו

"אני שמח להעביר את השרביט בתום למעלה מחמש שנים אינטנסיביות", מסר קוהבלום ● עם סיום תפקידו הנוכחי, יפנה את זמנו ליזמות בתחום הנדל"ן ● טרם ידוע מי יחליף אותו

מנכ"ל VMware ישראל, עו"ד רון קוהבלום, הודיע היום (ד') על פרישתו מהחברה, לאחר יותר מחמש שנים בתפקיד. טרם ידוע מי יחליף אותו.

קוהבלום הודה לצוות העובדים של VMware ישראל, וציין כי הם הביאו את החברה בזמן קצר להישגים מרשימים, והפכו אותה מחברה שולית בעולם תשתיות ה-IT לפני מספר שנים, למקור גאווה ולמקום עבודה נחשק, אשר שינה את עולם תשתיות הענן והווירטואליזציה בישראל. יצויין, כי בכל אחת מחמש השנים האחרונות, בהן הוביל קוהבלום את הסניף המקומי של החברה, זכה הצוות הישראלי של VMware בהכרת נשיא החברה העולמית על הצטיינות יתרה ובאות Country Of The Year. כמו כן, בתקופה זו הוכפלו מכירות החברה בישראל פי 30 ונתח השוק שלה הפך את מוצריה לסטנדרט דה-פאקטו במרכזי המיחשוב בישראל.

"אני שמח להעביר את השרביט בתום למעלה מחמש שנים אינטנסיביות", מסר קוהבלום. "במשך כהונתי בחברה גדלנו מפעילות של ארבעה עובדים לפני כחמש שנים, לחברה עם צוות חזק ומגובש ובו כ-30 מקצוענים, המובילים כ-40 שותפים עסקיים חזקים. כך, הפכנו את VMware למותג עם תדמית חזקה, שיכול להוביל אותנו קדימה לאופקים חדשים".

"אני משאיר אחרי צוותים של מנהלים ועובדים מוכשרים, איתם היה לי עונג רב לעבוד", הוסיף. "אין בי ספק, כי מחליפי והצוות הגדול והמוכשר של VMware ישראל, בהובלתו של שמוליק ענתבי – הדירקטור האזורי, ימשיכו להוביל את החברה קדימה וכי המעבר בחודש הקרוב יתקיים ללא דופי".

לפני הגעתו ל-VMware ניהל קוהבלום את הפעילות הישראלית של מק'אפי (McAfee) ונורטל נטוורקס (Nortel Networks). עם סיום תפקידו ב-VMware, יפנה קוהבלום את זמנו בטווח הקרוב ליזמות בתחום הנדל"ן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים