תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סמינרי Hands-On של ארגון המשתמשים בשבוע אורקל 2012

21/10/2012 13:29
רוכשת. אורקל

במסגרת אירועי שבוע אורקל 2012, יועברו שלושה סמינרי Hands-On ייחודיים אשר כוללים התנסות מעשית בפיתוח בסביבות טכנולוגיות מתקדמות של חברת אורקל: פיתוח ב-ADF  בסביבת Oracle Fusion Development Platform, פיתוח בסביבת Oracle Application Express ופיתוח בסביבת ה- BI המתקדמת Oracle Business Intelligence Enterprise Edition.

עמי אהרונוביץ, Oracle ACE ו-OCP, יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל, מנכ"ל DBAces והמנהל המקצועי של תחום אורקל בג'ון ברייס-מכללת הייטק מציין כי "מדובר בשלוש סדנאות Hands-On ייחודיות המיועדות למפתחים, אשר נבנו ופותחו במיוחד כדי לאפשר למשתתפים בהן ללמוד נושאים מתקדמים וחדשניים תוך כדי התנסות מעשית וביצוע המשימות השונות על המחשבים האישיים של המשתתפים כך שיוכלו ליישם באופן מידי את החומר הנלמד במהלך הסמינר ובסיומו של יום הלימוד יהיו לכל אחד מהמשתתפים בסמינרים תוצרים משמעותיים בהם יוכלו לבצע שימוש בהמשך עבודתם עם כלים מתקדמים אלה.

הסמינר הראשון יעסוק בנושא פיתוח ב-ADF בסביבת Oracle Fusion Development Platform, תשתית פיתוח (Framework) המרכזית של חברת אורקל עבור Fusion Middleware ו-Fusion Applications המבוססת Java, אשר מאיצה את מהירות הפיתוח של יישומים באמצעות עורכים ויזואליים ואשפים המפחיתים משמעותית את הצורך בכתיבת קוד.

הסמינר השני יעסוק בפיתוח בסביבת Oracle Application Express 4.0, סביבת הפיתוח המתקדמת אשר מאפשרת לפתח אפליקציות Web המבוססות על בסיס הנתונים של חברת אורקל בקלות, במהירות וביעילות רבה בעזרת אשפים וכלים אוטומטיים.

הסמינר השלישי יעסוק בנושא Oracle Business Intelligence Enterprise Edition 11g, כלי ה- BI הייחודי אשר מאפשר בין היתר בנייה של דו"חות מורכבים ולוחות מחוונים (Dashboards), שליפת מידע ממקורות שונים, ביצוע ניתוחי מידע מתקדמים, יצירת מפות מתקדמות ועוד".

עוד הוסיף אהרונוביץ כי "ארגון משתמשי אורקל בישראל חרט על דגלו לייצר במה מקצועית ופלטפורמה איכותית להעברת ידע בין משתמשי אורקל בישראל. סמינרי Hands-On ייחודים אלה הינם חלק בלתי נפרד ממגוון האירועים והפעילויות שהארגון מקיים במהלך השנה והם מהווים המשך ישיר לשיתוף הפעולה הפורה והייחודי שיש לארגון המשתמשים עם החברות אורקל ישראל וג'ון ברייס-מכללת הייטק".

לפרטים נוספים על שבוע אורקל 2012 ולרשימת הסמירים המלאה  היכנסו לאתר שבוע אורקל

אירועים קרובים