תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם עמי אהרונוביץ', Oracle ACE ו-OCP, מנכ"ל חברת DBAces, יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל ומנהל תחום אורקל בג'ון ברייס מכללת היי-טק

לקראת Oracle Customers Services Day 2012

22/10/2012 16:11

אורקל ישראל בשיתוף עם ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל, תערוך ביום שלישי, 30 באוקטובר 2012, את אירוע Oracle Customers Services Day, בו עתידים להשתתף כ-200 לקוחות אורקל ישראל. זו הזדמנות מצוינת עבורנו לפגוש את עמי אהרונוביץ', יו"ר ארגון משתמשי אורקל ישראל (ilOUG), ולשמוע ממנו פרטים מעניינים על מה שעתיד להתקיים באירוע ובכלל.

מדובר באירוע שמכונס מדי שנה, בו מתקבצים יחד מאות מלקוחות ושותפי אורקל ושומעים מפי בכירים באורקל ישראל ובאורקל העולמית על מגוון שירותי אורקל בתחום השירות והתמיכה, חידושים והכרזות חדשות בתחום. גם השנה, הכנס הינו תולדה של שיתוף פעולה מוצלח וייחודי בין ארגון משתמשי אורקל בישראל (ilOUG) לאגף שירות הלקוחות של אורקל ישראל.

בכנס, שיתקיים זו השנה השלישית ברציפות, יוצגו, בין היתר, שירותי תמיכה מתקדמים ועדכונים חשובים וחדשים הנוגעים לכל תחום שירות הלקוחות: החל בסוגי החוזים של אורקל, עבור בהארכת תקופת התמיכה במוצרים שונים וייחודיות השירות המקומי לעומת הגלובלי, וכלה בחידושים בתחום חוזי שירות ייחודיים ועוד. כמו כן, יוצגו סוגי השירותים הניתנים למוצרי אורקל השונים, הן ע"י אורקל ישראל והן ע"י שותפיה של אורקל, וזאת על מנת להעניק ללקוח את השירות המקצועי, היעיל והטוב ביותר, בין אם מדובר בערוץ ישיר מול אורקל או דרך שותף עסקי. הדגש הוא על חשיפת מרב הפלטפורמות, האינפורמציה והערוצים השונים דרכם ניתן לקבל שירות ותמיכה שיסייעו ללקוח בעבודה היומיומית וישפרו לאין ערוך את שביעות הרצון ממוצרי אורקל, מהטכנולוגיות ומהשירותים שהוא מקבל – זהו המסר החשוב והעיקרי שיועבר לכל אורך הכנס.

לכנס יגיעו נציגים מאורקל העולמית שיתרמו אף הם מניסיונם בתחום השירות והתמיכה. פול ברנדווד, Oracle ACS Director, Oracle EMEA, יציג במהלך הכנס חידושים בתחום ההדרכה במסגרת השירותים שמציעה אורקל יוניברסיטי, כמו גם תוכניות לימוד חדשניות שהשיקה אורקל בשנה האחרונה, כדוגמת Training on Demand. נציג נוסף שיגיע לכנס הוא איאן המבר, Senior Director Customer Support, Oracle EMEA, שיסביר על ה-Oracle Premier Support ואיכות השירות הגלובאלי וייחודיותו.

פריצת דרך משמעותית ביותר בתחום שירות הלקוחות של אורקל, תיחשף לראשונה בכנס. מדובר בערוץ שירות חדש וייחודי שיופעל דרך ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל, ויהיה זמין אך ורק לחברי הארגון. שירות חדשני זה נולד מתוך שיתוף הפעולה הייחודי של אגף שירות הלקוחות באורקל ישראל עם ilOUG והוא יעניק ערך מוסף רב למשתמשים בו, ויסייע הן בהענקת אינפורמציה רבה ומגוונת ללקוחות והן בשיפור רמת הבקרה והאיכות של השימוש באתר התמיכה של אורקל העולמית.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הכנס? היכנסו לאתר הכנס ותוכלו להתעדכן במגוון הרחב של התכנים, בהרצאות ובאג'נדה המלאה

אירועים קרובים