שמן תעשיות העלתה לאוויר מערכת מכירות שטח (MSF) שפותחה על ידי אשבל וסופט סולושנס
חברת שמן תעשיות בע"מ השלימה בימים אלו עלייה לאוויר של מערכת מכירות שטח (MSF), אשר פותחה ע"י חברת אשבל וחברת סופט סולושנס. מערכת זו מחליפה מערכת מכירות אחרת שהיתה מותקנת בחברת שמן. עלות הפרוייקט מוערכת בכ-200 אלף ש"ח.
גבי אדרי, סמנכ"ל מכירות וסחר בחברה: "מערך המכירות של חברת שמן מורכב ומחייב תגובה בזמן אמת. המערכת החדשה מאפשרת לנו לשפר את רמת השירות ללקוח ועל ידי כך להגדיל מכירות. המידע המסופק לאיש המכירות בזמן אמת ורמת הבקרה על תנאי הסחר בזמן אמת שדרגו באופן משמעותי את היכולת שלנו להגיב לתנאי השוק המשתנים".
שמואל טלאור, מנהל מערכות מידע בחברה: "זה היה אחד הפרוייקטים המהירים והמוצלחים שאני זוכר. המערכת הותקנה בסביבת אמת ולאחר הדרכה קצרה לאנשי המכירות עלינו לאוויר בכל החברות שלנו".
איל כץ, מנכ"ל סופט סולושנס, אשר מפתחת בשותפות עם אשבל את מוצרי שרשרת האספקה לעולם הנייד (מכירות, מחסנים, הפצה, מעקב אספקות וטכנאים): "תפישת עולמנו הינה מערכת מרכזית אחת אשר לה מחברים את כל מערכות הלוויין תוך שימור ההשקעה במערכת המרכזית ואינטגרטיביות מלאה בין המערכות השונות. הרעיון המרכזי הינו לתת לעובד בשטח כלי עבודה נוח ופשוט אשר מותאם לסביבת העבודה שלו".
חברת שמן תעשיות עבדה עד היום במערכת מכירות של פוקט לינק ועברה למודל מכירות שטח של פריוריטי בשיטת המודל האינטגרטיבי אשר מאפשר התחלת עבודה מידית בשטח ללא צורך בהתקנת שרתים נוספים, פיתוח ממשקים בין מערכות, ביצוע פיילוט ובדיקות מקיפות קדם עלייה לאוויר.