תוכן שיווקי

מרכז ההדרכה של SAP במכללת נס טכנולוגיות הוסמך כמרכז בחינות מורשה של SAP

18/03/2013 16:03

מרכז ההדרכה של SAP במכללת נס טכנולוגיות הוסמך כמרכז בחינות מורשה של SAP. בוגרי קורסי SAP יוכלו לעבור במרכז ההדרכה בחינות הסמכה רשמיות של SAP לצורך קבלת תעודת הסמכה (SAP Certification), בנוסף לתעודת ההשתתפות בקורס.

בחודשים הקרובים תקיים המכללה בשיתוף עם SAP ישראל סידרה של קורסים חדשניים שיודרכו  ע"י מיטב המרצים הבכירים מ-SAP  העולמית. קורסים אלו יכללו הסמכה רשמית.

מרכז ההדרכה של SAP במכללת נס טכנולוגיות הינו זרוע הדרכה רשמית של חברת SAP בישראל, והוא מרכז ההדרכה היחיד בארץ המעביר קורסים ציבוריים בנושא SAP. בנוסף, המכללה מקיימת קורסים מוזמנים המותאמים לצרכים היחודיים של הארגונים. קורסים אלו מועברים הן באתר הלקוח והן במרכז ההדרכה.

מרכז ההדרכה מתנהל על פי הסטנדרטים הגבוהים, מתודולוגיות ההדרכה והחומרים העדכניים של מערך ההדרכה העולמי של SAP. הקורסים משלבים לימוד תיאורטי, התנסות מעשית (hands-on exercises) ותרגול עצמי, תוך איזון דינמי בין שלוש צורות הלמידה להשגת תוצאות מקסימליות.

"הסמכתו של מרכז ההדרכה במכללת נס טכנולוגיות כמרכז בחינות מורשה של SAP משקפת את רמתו המקצועית ואיכותו הגבוהה של המרכז בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של SAP", אמרה סי אביבי, מנהלת מכללת נס טכנולוגיות. "מרכז ההדרכה של SAP במכללה הוא היחיד המשלב קורסים עם בחינות הסמכה רשמיות של SAP".

"ההסמכה היא ציון דרך חשוב בפעילותו של מרכז ההדרכה, שהוכיח בעשר השנים האחרונות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצונה של SAP העולמית" אמרה יהודית צרויה, מנהלת פעילות ההדרכה ב-SAP  ישראל. "מרכז ההדרכה בישראל נחשב למרכז מן השורה הראשונה בקהיליית SAP העולמית ואף זכה להעביר בארץ מספר קורסים בבכורה עולמית".

אירועים קרובים