תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טובה צירלין, נס ישראל: "גם השנה יוצגו 40 פרויקטים פורצי דרך של מיטב הנוער במסגרת תחום חינוך טכנולוגי בנס טכנולוגיות"

לקראת אירוע תוכנית מנהיגות טכנולוגית של נס ישראל, מרכז וואהל - ליד אוניברסיטת בר-אילן

07/04/2013 15:06

"הפרויקטים שיוצגו בכנס הסיום, מעידים על עבודת מחקר מדעית מן הגבוהות הקיימות בין תוכניות הנוער בישראל", כך אמרה טובה צירלין, מנהלת תחום חינוך טכנולוגי, נס ישראל. צירלין דיברה לקראת כנס הסיום של מחזור ה' בפרויקט "מנהיגות טכנולוגית וניהול ידע- CTM-Ed". הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך על ידי נס ישראל בוואהל סנטר בר אילן שבגבעת שמואל. ישתתפו בו מאות בוגרי התוכנית והוריהם, כמו גם בכירים במשק ונציגי ממשלה, צמרת אגף התקשוב, ראשי עיריות ורשויות מקומיות נוספות, מנהלי מחלקות חינוך, אנשי ומנהלי היי-טק ואנשי מחקר ופיתוח.

"תוכנית פיתוח מנהיגות טכנולוגית וניהול ידע (CTM-Ed – Certification Technology Management) הינה שיתוף פעולה ייחודי בין נס ישראל למספר רב של רשויות מקומיות", אמרה צירלין, "בהנהגתם של ראשי העיריות ומנהלי מחלקות החינוך חברו הגופים במהלך שיוצר חיבור ייחודי וחדשני, המאחד חברה מהמובילות בישראל אשר עוסקת בטכנולוגיה ובחינוך".

צירלין ציינה, כי "במסגרת התוכנית, אנחנו שואפים להצמיח מנהיגים בעלי גמישות מחשבתית ויכולת לנוע קדימה בתנאי אי ודאות, תוך הקניית כלים לניהול רעיון פורץ דרך בתחום המו"פ בפרט ובעולם ההיי-טק בכלל, כמו גם חשיפה לעולמות ידע מתחום המחקר, הטכנולוגיה והמדע". לדבריה, התוכנית "מיועדת לתלמידים מצטיינים בני 15-18 שהומלצו על ידי בתי הספר, עברו בהצלחה את תהליך המיון ומעוניינים להשפיע ולהביא בשורה טכנולוגית, חברתית ומוסרית לאנושות כולה".

"כמידי שנה", אמרה, "העלנו את רמת הפרויקטים, המורכבים מעבודת מחקר מדעית, ממסמך אפיון טכנולוגי, המתאר את הרעיון והדרך של התלמידים ומסרט הדמיה, אשר מציג גרפית את הרעיון".

צירלין הוסיפה, כי "בכנס הקרוב יוצגו 40 פרויקטים חדשניים על ידי 200 בוגרי התוכנית. מה שמאפיין השנה את הפרויקטים, הוא הגעתם מתחומים ומעולמות מגוונים פורצי דרך: מתחום הרפואה, מעולמות הביו-טכנולוגיה והננו-טכנולוגיה. פתרונות אלו נועדו לרווחת האנושות והחברה. הפרויקטים מציגים רעיונות המציגים צורך חדש ולא רק מענה לצורך – וזה מה שייחודי בתהליך הגיית הרעיון ובתהליך ההכשרה אשר מייצג עולם עתידני וזה מתגשם לנגד עניינו".

צירלין סיימה באומרה כי "מנהיגי העתיד של עולם ההיטק הלומדים בתכנית הייחודית שלנו, הם אלה שצפויים לחולל את השינוי בהתהוותו. בני ובנות הנוער הללו הם המנוע של הקדמה העתידית בישראל. חשוב להבין שהשקעה במצוינות היא כורח. על מובילי המשק – מוטלת החובה לפעול ללא הרף להנחלת ערכי המצוינות והחדשנות בקרב דור העתיד. אנו בנס, גאים להיות אלו שתורמים לכך מתוך אמונה גדולה".

אירועים קרובים