תוכן שיווקי

מרכזי התמיכה של כלנית – תומכים גם בפינוק

08/05/2013 15:53

חברת כלנית קיימה מפגש מפנק וכייפי ללקוחות פוטנציאליים של החברה שבמרכזו – נושא מרכזי התמיכה במיקור חוץ שמנהלת החברה. למפגש, שהתקיים במלון השרון בהרצליה, הגיעו משתתפים רבים כדי לשמוע על היכולות של כלנית בתחומי התמיכה הטכנית.

האורחים נהנו מיום שהיה כולו באווירת BUSINESS AND PLEASURE ושמעו על הפתרון הכולל שמציעה כלנית בתחום שירותים מנוהלים של מרכזי תמיכה. בין בראנץ' למסג' מפנק, למדו המשתתפים מאנשי כלנית ומסיפורי לקוח, על היתרונות שבניהול  מרכז התמיכה שלהם – על ידי מומחי כלנית, על ההתייעלות התפעולית  והכלכלית הצפויה למשתמשים בשירות זה.

מוטי לנדס, מנהל מערך התשתיות ואבטחת המידע של קבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, חלק עם המשתתפים מניסיונו וסיפר על העברת ניהול מרכז התמיכה של הקבוצה – לכלנית ועל עליית המדרגה השירותית שהם חווים מאז.

דורון הראל, מנהל אגף שירותים מנוהלים בכלנית, אמר כי "מטרת המפגש הייתה להעביר ללקוחות פוטנציאלים את תחושת השקט הנפשי והרוגע המקצועי שחש מי שמשתמש במרכזי התמיכה של כלנית, ואם לשפוט על פי הפרצופים הנינוחים שיצאו מהכנס, זה עבד".

חברת כלנית מתמחה בתחום מתן שרותים ופתרונות מחשוב לארגונים ובעלת ניסיון ייחודי בכל הכרוך בתכנון הקמה וניהול של מרכזי תמיכה ושירות. כלנית מפעילה את מרכזי התמיכה בחברות המובילות במשק הישראלי.

אירועים קרובים