חברת VF המפיצה של North Face, VANS, Lee ו-Wrangler מדווחת על גידול במכירות בעקבות השימוש באפליקציית SupeRep לסוכני המכירות
הסניף הישראלי של VFC (ר"ת VF Corporation), ענק האופנה וההנעלה העולמית המגלגל בעולם מחזור שנתי של למעלה מ-11 מיליארד דולר, הציג גידול חד במכירות בזכות השימוש ב-SupeRep – אפליקציית web ו-ipad לסוכני שטח שפיתחה חברת WRNTY מרעננה. בבעלות VFC יותר מ-35 מותגי אופנה והנעלה מובילים בינהם The North Face, Wrangler, Timberland, VANS, Lee, ו-Nautica. הנהלת החברה נמצאת בצפון קרולינה ולה סניפים בכל רחבי העולם, כולל בישראל.
SupeRep היא פתרון כולל לניהול מכירות מבוסס ענן, העושה שימוש באייפדים לממשק של משתמשי הקצה. SupeRep היא האפליקציה המובילה ב-App Store לאנשי מכירות.
חברת VF חיפשה פתרון mobile עבור אנשי המכירות שלה שיוכל להתמודד עם ביצוע הזמנות מורכבות בשילוב אינטגרציה למערכת ה-ERP של החברה. בנוסף, כיוון שהמערכת נמצאת בשימוש של אנשי המכירות בשטח מול לקוחות בעת ביצוע הזמנות, וכיוון שמדובר במותגים מובילים בתעשיית האופנה העולמית, על המערכת היה להראות רמה גבוהה של מקצועיות.
SupeRep ענה בדיוק לפתרון שחיפשנו אומר מנכ"ל VF Israel, דורון מחלב. "בחרנו ב-SupeRep בגלל פתרון ה-Wholesale CRM המקיף שנותן מענה לכל הצרכים שלנו. בנוסף, התרשמנו גם מההבנה וההתמחות של WRNTY בחברות מתעשיית האופנה כמו Crocs, Newline, גוטקס ו-Guess Hand bags".
בתחילת 2012 הגיעה לישראל משלחת מצוות ה-IT האמריקאי של חברת VF כדי לבחון את המערכת של WRNTY ולתת לה את אישורם הסופי. צוות ה-IT האמריקאי התמקד בבדיקת ביצועי המערכת, העבודה בענן ואבטחת מידע. החברה ביצעה פיילוט מוצלח שנמשך 9 חודשים ובסיכומו החליטה הנהלת VF לצייד את כל צוות הסוכנים באייפדים עם אפליקציית SupeRep.
היעילות והפרודוקטיביות של אנשי המכירות של החברה עלו הודות ליכולות מתקדמות של האפליקציה כגון תמיכה ביחידות מידה שונות (אירופאיות/אמריקאיות וכו'), ביצוע הזמנות לפי כמות יחידות במארז ו-mix & match.
מנהלי חנויות, לקוחות VF, יכולים עכשיו לדפדף בקטלוג עשיר במידע ובהתאמה אישית, לבצע הזמנות ולאשר אותן בחנות. אנשי המכירות נהנים ממגוון רחב יותר של הזדמנויות upsell ו-cross sell ומעודכנים בזמן אמת ברמת המלאי עד כמות הפריטים הזמינים בכל מידה ובכל צבע.
יכולות ה-CRM של SupeRep נותנות לאנשי המכירות תמונת מצב o360 של מערכת היחסים הכוללת עם הלקוח כולל דוחות ביקור, תיעוד של שיחות טלפון, אי-מיילים, תזכורות, יעדים, אשראי, תיעוד מצולם של נקודת המכירה, תכנון מסלול נסיעה ועוד.
ההטמעה המלאה של האפליקציה בקרב כל אנשי המכירות של VF הסתיימה בסוף 2012. לדברי דורון מחלב, תוך פחות מ-3 חודשים הגדילה VF את המכירות ב-20% לצד הקטנה משמעותית של העלויות האדמיניסטרטיביות.